Terminliste/fødested *NY*

Jeg vet fødested nå, det blir st. Olavs :) termin 15.aug
 
Termin 2. september, men igangsetting 15. august
St.Olavs
Venter en overraskelse
 
Har de sagt at det var jente før?:eek:
Ja, det var fra ordinær ultralyd, så var jeg til vekstestimering nå og det er ingen tvil om at det er en gutt. Fikk se både pung og tissefanten, har heldigvis utsatt og vaske klærne, så mye har fortsatt lappen på. Håper jeg får byttet en del :) hvis ikke blir han nok litt rosa i starten
 
Ja, det var fra ordinær ultralyd, så var jeg til vekstestimering nå og det er ingen tvil om at det er en gutt. Fikk se både pung og tissefanten, har heldigvis utsatt og vaske klærne, så mye har fortsatt lappen på. Håper jeg får byttet en del :) hvis ikke blir han nok litt rosa i starten
Så rart å få beskjed om det så sent! Tenke min sønn isteden for min datter! :) sikkert stor overraskelse!
 
Ja, det var fra ordinær ultralyd, så var jeg til vekstestimering nå og det er ingen tvil om at det er en gutt. Fikk se både pung og tissefanten, har heldigvis utsatt og vaske klærne, så mye har fortsatt lappen på. Håper jeg får byttet en del :) hvis ikke blir han nok litt rosa i starten
Hehe...godt du har venter med klesvasken. Gratulerer med gutt!! Jeg har tenkt det samme; kommer det ut en gutt får det bli litt rosa i starten:p
 
Back
Topp