Terminliste etter OUL september 2017!

Vet ikke om jeg hører til her kanskje? Er i august gruppen, da terminen er 30 august, men om alt går som det skal så regner jeg nesten med at jeg havner inn i september! Venter hvertfal en liten prins [emoji184][emoji170]
 
7.oktober....begynner å komme langt over i oktober nå, ble flytta såvidt over etter tul, men nå var det voldsomt....så mulig eg sniker meg sakte men sikkert over i oktobergruppa... selv om det er veldig hyggelig her :)
Vet ikke om jeg hører til her kanskje? Er i august gruppen, da terminen er 30 august, men om alt går som det skal så regner jeg nesten med at jeg havner inn i september! Venter hvertfal en liten prins [emoji184][emoji170]

Har lagt dere til :) bare koselig om dere vil henge her inne. Selv har jeg termin i slutten av august, men regner med å gå over (gikk to uker over sist før jeg ble satt i gang). Termindato er jo bare kvalifisert gjetting uansett ;)
 
Jeg er helt ny på forumet, så jeg la inn terminen på (det jeg tror er) den gamle lista. Litt mye å sette seg inn i :shy:

Min termin er 7. september, jente, Ringerike Sykehus.
 
Termin 3. September, jente, sykehuset i Vestfold (SIV Tønsberg). :)
 
29. september er ny termin etter OUL [emoji4] blir en gutt på Drammen Sykehus.
 
Du kan legge til gutt på meg, Stavanger Universitetssykehus :)
 
Back
Topp