TERMINLISTE AUGUST 2018 - etter OUL

:happy119
 
Termin 18. August. Venter en jente denne gangen. :Heartpink Rikshospitalet.

Fødte du første på Rikshospitalet også? Skal føde der og er spent på hvordan det egentlig er på barsel mht samboer, hjelp, dobbeltrom osv :)
 
Fødte du første på Rikshospitalet også? Skal føde der og er spent på hvordan det egentlig er på barsel mht samboer, hjelp, dobbeltrom osv :)
Fikk første på Rikshospitalet også ja pga at jeg ønsket oppfølging med ammingen. Så for meg at jeg ikke ville få like god hjelp på barselhotellet på Ullevål ved å stadig måtte ringe på og vente på hjelp. Dessuten hadde jeg et risikosvangerskap med epilepsi og de har avdeling for nyfødte med startvansker. Følte det derfor som litt mer trygt. Det viste seg at jeg ikke fikk til ammingen i starten (som jeg forutså). Heldigvis ble det oppdaget lave blodsukkerverdier på lille og personalet tok han med seg på vaktrommet og gav han flaske en hel natt mens jeg pumpet for å få i gang ammingen. Jeg var ganske fornøyd med oppholdet så velger derfor samme denne gangen. Det var dobbeltrom, men i og med at jeg fødte i desember så hadde jeg rommet for meg selv bortsett fra siste natten. Det var hviletid og ikke lov med besøkende fra 14-16 og fra 22-08. Jeg synes i og for seg det var helt greit fordi jeg trengte hvile og alenetid. Mange følelser å bearbeide. Men det var tøft når samboer måtte gå fra avdelingen første natten husker jeg. Skulle gjerne hatt han der da.
 
Oppdatert
 
Oppdatert
 
Var ikke helt fornøyd med målingen...var du?
Hehe, ja! Artig!!
Var der i dagtidelig, jeg syns gjerne ting gikk litt fort! Men med en liten krabat som ikke ville ligge stille et sekund måtte jeg komme tilbake.
Hun fikk ikke sett blodsteømningen fra hjerte!
Men ellers såg alt fint ut, men syns dem kunne vist litt mer, og tatt seg litt bedre tid! Men ellers fornøyd, alt står jo bra med den lille, og det er det viktigste :) Du var ikke fornøyd?
 
Hehe, ja! Artig!!
Var der i dagtidelig, jeg syns gjerne ting gikk litt fort! Men med en liten krabat som ikke ville ligge stille et sekund måtte jeg komme tilbake.
Hun fikk ikke sett blodsteømningen fra hjerte!
Men ellers såg alt fint ut, men syns dem kunne vist litt mer, og tatt seg litt bedre tid! Men ellers fornøyd, alt står jo bra med den lille, og det er det viktigste :) Du var ikke fornøyd?
Nopez. Student some holdt på i en time. Jordmor som omtrent sovnet . Blundet mange ganger osv. Men baby e frisk. Lå med rompen opp helt bak livmoren. Hehe
 
Back
Topp