altså tidlig UL og JM er helt tydelig på at jeg har termin 26 des og at jeg skifter til ny uke hver mandag
Fikk innkalling til OUL og får da time først 2 august
Informerer om st vi da er på ferie og at timen må flyttes
Dama i telefonen insistere på at jeg ikke bikker ny uke på mandager og mener det går helt fint å vente til mandag 19 aug.
I følge JM og TUL så er jeg da 22+0 uker
Dette mente hun var helt innfor
For selvom nasjonale føringer anbefaler OUL mellom uke 17-19 så mener SUS at de operer med OUL mellom uke 20-21(22) altså er det rart man blir sprø
Itillegg legger hun til at siden jeg har vært på TUL så går det helt sikkert fint jeg har jo ingen problemer....
Informerer st jeg har hatt icp i 4 svangerskap, har nå forhøyet stoffskifte og unormale BP samt hjertebank og FL som er i dialog med endokrinolog
Jo Neida alt er font, jeg kan vente en hel evighet
Takk Gud for at vi har økonomi til å gå privat for dette er ikke bra syns jeg.
Jeg jobber selv i samme helseforetak og syns ikke noe om praksisen som er så ulik nasjonale føringer
Sorry lang utblåsning
Men jeg antar at jeg ikke er den eneste
Fikk innkalling til OUL og får da time først 2 august
Informerer om st vi da er på ferie og at timen må flyttes
Dama i telefonen insistere på at jeg ikke bikker ny uke på mandager og mener det går helt fint å vente til mandag 19 aug.
I følge JM og TUL så er jeg da 22+0 uker
Dette mente hun var helt innfor
For selvom nasjonale føringer anbefaler OUL mellom uke 17-19 så mener SUS at de operer med OUL mellom uke 20-21(22) altså er det rart man blir sprø
Itillegg legger hun til at siden jeg har vært på TUL så går det helt sikkert fint jeg har jo ingen problemer....
Informerer st jeg har hatt icp i 4 svangerskap, har nå forhøyet stoffskifte og unormale BP samt hjertebank og FL som er i dialog med endokrinolog
Jo Neida alt er font, jeg kan vente en hel evighet
Takk Gud for at vi har økonomi til å gå privat for dette er ikke bra syns jeg.
Jeg jobber selv i samme helseforetak og syns ikke noe om praksisen som er så ulik nasjonale føringer
Sorry lang utblåsning
Men jeg antar at jeg ikke er den eneste