termin i januar

Termin 01 januar jeg... kanskje nyttårsbarn kanskje? spennende.
 
Jeg har også termin 8.januar!!! åååå, så spennende da!! =)
 
Hei alle sammen. Så godt å se at så mange har termin i januar. Jeg har termin 19. januar og gleder meg stort. 12 uker i dag[:)] Var på ultralyd i går og fikk se det lille nurket. For en fantastisk opplevelse. Visste ikke om jeg skulle gråte eller le. Vi mistet forrige gang, da var jeg i uke 9[:(], så nå håper vi på at alt går bra denne gangen[:)]
 
Termin to dager etter meg, du da :) Jeg har ikke vert på UL ennå, men skal i løpet av August/September håper jeg..
[:)]
 
Så moro[:)] Jeg svever hele tiden føler jeg og gleder meg stort til den lille kommer. Har endelig blitt kvitt de aller fleste "plagene", så nå er det bedre å være til igjen. Tror nok at samboeren min har merket forandringene også. Har ikke vært så lett for han heller stakkar, med alle humørsvigningene mine[:@]
Jeg fikk tidlig UL pga at vi mistet sist, og det var godt å se at alt var bra! Gled deg[:)]
Du lurer på en ting jeg. Hvordan får du til å ha med ticker`en? Har forsøkt jeg å, men det blir bare tull.
 
Tickeren sleit jeg også med ei lita stund, men jeg skal prøve å gi deg en relativt enkel forklaring, og viss du lurer mer er det bare å kontakte meg, enten på PM (står under navnet mitt i alle meldinger) eller på MSN, (adressen min finner du ved å klikke på navnet mitt)

1. klikk på en av de andre sine ticker, f.eks på min, da kommer du til en side som heter Lillypie.com
2. Gjør steg etter steg på den siden, og lag din egen ticker
3. kopier den midterste koden av de tre som kommer på skjermen -gjelder Lillipie.com
(dersom du er på en av de andre ticker-sidene må du kopiere den som har "" mot slutten en gang )
4. velg MIN PROFIL mens du er inne på forumet, og lim inn ticker-koden din det det står Signatur (maks.255) Sjekk at det er en liten grønn hake ved: Alltid legg til signatur ved innlegg
5. Gå til bunnen av siden (min profil) og klikk på oppdater.
-så går du tilbake til forumet, og alt skal være greit..

Funker ikke detta, så kan du lese på Testforumet.. der finnes det "hundrevis" av forklaringer til hvordan du skaffer deg en ticker [;)]

LYKKE TIL[:D]
 
Tusen takk[:)] Veldig bra beskrivelse det ja. Nå håper jeg at jeg gjorde alt rett da[8|][8|] Blir spennende å se!!
 
Der har du det, ja..
ble søt den!
 
Nei, ble ikke så bra dette. Greide jo forsåvidtå få den frem, men den vil da ikke gå. I dag er jeg kommet til uke 13 og tickeren står fremdeles stille. Er visst ikke noen dataekspert jeg nei. Noen tips til hvordan jeg skal få den ti å gå????
Maser fælt på deg nå...
 
må nok svare deg senere.. eller kontakt meg, så kan vi se på det sammen.

Nå må jeg løpe, skal treffe en venninne [:)]
 
Hei alle.
Jeg har termin 6. januar. Assistert befruktning , så jeg vet med sikkerhet når befruktningen fant sted.... Har vært mye kvalm med oppkast, men endelig ser det ut til at jeg blir meg selv igjen. Er veldig trøtt, men det er da mye bedre enn å være kvalm!
Nå gleder jeg meg over hver dag som går.
 
Fått tickeren din til å gå nå? den viser 13 uker nå..
anbefaler deg å lage en ny hvis den ikke rører på seg..
-jeg måtte "stille terminen to dager feil" for å få riktig tid
- er nå 13 uker og 5 dager, slik det står, men det er ikke 185 dager -- er 187 dager til 17 Januar [;)]
 
Endelig!!! Nå ordnet alt seg. Flyttet litt på terminen og vips så ble alt riktig. Flotte greier du[:)]
Takk for god hjelp[;)]
Ha ei fin helg[:)]
 
Hei 2ne!
Gratulerer så mye. Vi går nok en spennende tid i møte[:)] Tiden med de første plagene er over og det er godt. Nå kan man bare nyte hver en dag og bare kjenne på de forandringene som skjer med kroppen. En herlig følelse, men også litt skummelt synes jeg. Har du vært på UL da?
 
Vi har fått ny termin i dag etter ultralysen, og vi har termin 2. Januar ;-)
 
Back
Topp