Termin 07.03.18

En tråd i 'Vi som har mistet etter uke 12' startet av Kmasa, 7 Mar 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp | Last ned vår BV-forum app
  1. Kmasa Glad i forumet Desemberlykke 2018

men født 19.11.2017.. til minne om gutten vår som skulle kommet til verden i dag.. savnet er så stort :(

4CED8C67-9434-41FC-8F3C-C26C1A2BFADA.jpeg

• Hjertelig Hjertelig x 13
  2. englemams Flørter med forumet

3. Lykketroll89 Glad i forumet Oktoberfruene 2018

❤️❤️❤️

4. Eskimonika Forumet er livet Himmelbarn Septemberhjertene 2018 Assistert-jentene

Nydelig liten prins. Leit dere ikke fikk beholde han

5. Lenja86 Forelsket i forumet Marsboerne 20 18

6. IdaSofie82 Bli kjent med forumet Himmelbarn

Føler med dere i sorgen ️ min gutt skulle kommet til verden om 2 uker men kom rett før din i slutten av oktober. har man ikke vært der selv er det umulig å forstå hvor smertefullt og vondt det er varme klemmer på en tung dag fra meg.

• Hjertelig Hjertelig x 1
  7. Aicelain Glad i forumet Marsboerne 20 18

Så nydelig liten Noah himmelskatt :Heartbigred jeg husker det fra mars gruppen og det meningsløse med å mist den flotte lille gutten:sad010. Stor klem på denne vonde merkedagen :love022:sad015

8. Vbt Elsker forumet Marsboerne 20 18 Himmelbarn

Stor klem på en vanskelig dag

9. Amorfamilia Flørter med forumet Marsboerne 20 18

10. mammatil2prinsesser&1prins Forumet er livet VIP September 2012 Novemberlykke 2018

For en fin liten gutt Ord blir fattige i en slik situasjon! Lei meg for at dere mistet det ingen noengang skulle oppleve å miste Sender dere mange varme klemmer

11. snippsnappsnuppa Gift med forumet Himmelbarn Mailykke 2018 *Aprilbaby 2018*

Å lille venn kjempefin var han. Skulle hatt en på 8 måneder her, han kom i februar i fjor i stedet. Mange klemmer til deg i dag.

12. Englemamma og gravid på nytt Andre møte med forumet

Jeg skulle hatt en jente på nesten 2år, men hun var alvorlig syk og kom til verden med medisinsk abort 8 februar 2016, bare 19 uker gammel. Føler med dere i sorgen. Sender gode klemmer dere

13. Baby⭐️ Flørter med forumet

14. Sylvanas Forumet er livet Sommerfuglene 2017

<3

15. Moderator Eve Elsker forumet Moderator Babyverden Stab VIP

Varme tanker til dere...

Del denne siden