Tenner?

I går dukket det plutselig opp to bittesmå tenner :D har ikke merket noe i forveien - plutselig så var de bare der :)
 
Litt over 7mnd og første tann på vei nå. Hadde kanskje syv bæsjebleier i dag, og vært mer trøtt og sutrete enn vanlig. Så da hun våknet ca en time etter legging og gråt og bar seg med klissvåt sutteklut bare kjente jeg for å ha gjorde det. Og der var det en liten tann på vei. Men hun gråter jo og bærer seg nå også. Får jo ikke sovnet. Har dere tatt de små opp og hatt "unntakstilstand" under tannfrembrudd? Hun sover jo egentlig i egen seng på eget rom.

Nå fikk hun Paracet, men vi har bare den for 0-4mnd. Men hjelper vel litt. Uff håper hun sovner. Stakkars. Trøtt som en dupp!
 
Litt over 7mnd og første tann på vei nå. Hadde kanskje syv bæsjebleier i dag, og vært mer trøtt og sutrete enn vanlig. Så da hun våknet ca en time etter legging og gråt og bar seg med klissvåt sutteklut bare kjente jeg for å ha gjorde det. Og der var det en liten tann på vei. Men hun gråter jo og bærer seg nå også. Får jo ikke sovnet. Har dere tatt de små opp og hatt "unntakstilstand" under tannfrembrudd? Hun sover jo egentlig i egen seng på eget rom.

Nå fikk hun Paracet, men vi har bare den for 0-4mnd. Men hjelper vel litt. Uff håper hun sovner. Stakkars. Trøtt som en dupp!

Huff her er M også veldig sutrete, tror tann nr 3 er på vei. Vil ikke ha så mye mat (samme som sist da de to første kom). Det som fungerer veldig bra her er fruktmos isbiter i sann nett han sutter på. Da blir han blid med en gang og det varer en stund :) Vi tok han opp om nettene og gav han paracept når det var som værst og trøst og kosnikke hjalp lenger.
 
Her fikk lille jaggu meg tann nr to bare noen få dager etter første :)
 
Her er lille vært super grinete i et par dager, ser ingen tenner men håper det er det som gjør han sutrete og ikke noe annet! :/
 
Helt tannløse ennå :) 7,5 måneder
 
Plutselig en dag hadde første tann kommet, 7.5 måneder. :) Ingen plager i forkant. Samme som med søstera, plutselig var bare tennene der. :)
 
Back
Topp