Tenner!

Aprilsnar2014

Glad i forumet
*MIA*
Da kom den første tanna i dag, tulla er fem mnd neste søndag.

Det har egentlig gått bra foreløpig, sover lite på dagen, men lest at det ikke er unormalt med nye tenner. Brukt dentinox om kvelden, kanskje det har hjulpet litt også ;)


Prins 03.03.08 og prinsesse 14.04.14 <3


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Grattis med tannbebis ;)

Her bruker vi mye sånn biteleke som ligger i frysen når det kommer tenner. (nå har mini bare fått to foreløpig, hørtes jo ut som om han hadde fått 10 minst :p )

Etter at tennene hadde kommet litt opp så syns jeg den intense gnagingen avtok litt, men nå er han helt vill igjen. Akuratt som han angriper ett bytte :p t.o.m. lekebøylen på vippestolen skal gnages på :p
 
To tenner her også. Begge kom (med to dager imellom) da han var 4 1/2 mnd.
 
Etter mye sikling, klaging, gnaging og en omgang feber, var jeg sikker på at småbissene var rett rundt hjørnet, men så langt har de holdt seg under huden. Dette startet for over to måneder siden! !
 
Gratulerer med tenner på de små:)
Her er det foreløpig ingen i sikte.

Hvis noen klarer- hadde det vært gøy å se bilde av de bittesmå tennene :)
Sikkert ikke så lett å få til i praksis:confused005
 
Gratulerer med tenner på de små:)
Her er det foreløpig ingen i sikte.

Hvis noen klarer- hadde det vært gøy å se bilde av de bittesmå tennene :)
Sikkert ikke så lett å få til i praksis:confused005

Bilde hadde vært gøy, men faktisk bare sett den en gang. Veldig vanskelig å se, veldig lett å kjenne! Skarpe små riskorn.

Har kjøpt tannbørste i dag <3


Prins 03.03.08 og prinsesse 14.04.14 <3


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Bilde hadde vært gøy, men faktisk bare sett den en gang. Veldig vanskelig å se, veldig lett å kjenne! Skarpe små riskorn.

Har kjøpt tannbørste i dag <3


Prins 03.03.08 og prinsesse 14.04.14 <3


Sent from my iPhone using BV Forum
Åh tannbørste :)
Så gøy!!! Jeg vil også:)
 
Den første tanna stikker litt opp her også. I dag har det vært noe sutring, sikkert pga klør ol. Ser at den andre tanna nede er på vei gjennom tannkjøttet.


Sent from my iPad using BV Forum
 
Jenta mi har fått 3 tenner nede, antydning til fortann oppe. Ikke godt for puppen;-)
 
Da kom den første tanna i dag, tulla er fem mnd neste søndag.

Det har egentlig gått bra foreløpig, sover lite på dagen, men lest at det ikke er unormalt med nye tenner. Brukt dentinox om kvelden, kanskje det har hjulpet litt også ;)


Prins 03.03.08 og prinsesse 14.04.14 <3


Sent from my iPhone using BV Forum

Var hun sutrete en stund før tanna kom? Mistenker at det er noe på vei her, har hatt mange våken netter med sutring de siste dagene (sover vanligvis hele natten igjennom) og mye sutring på dagtid. Men kan ikke se noe tann enda ihvertfall. Men vet ikke helt om det er vanlig at de har sånne "tegn" før de bryter frem :)
 
Var hun sutrete en stund før tanna kom? Mistenker at det er noe på vei her, har hatt mange våken netter med sutring de siste dagene (sover vanligvis hele natten igjennom) og mye sutring på dagtid. Men kan ikke se noe tann enda ihvertfall. Men vet ikke helt om det er vanlig at de har sånne "tegn" før de bryter frem :)
Det var ikke så mye sutring, men søvnen var dårligere, spesielt på dagtid.. Også spiste hun dårligere, og forresten, pappa var krise, kun mamma som var god nok :p


Prins 03.03.08 og prinsesse 14.04.14 <3


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Det var ikke så mye sutring, men søvnen var dårligere, spesielt på dagtid.. Også spiste hun dårligere, og forresten, pappa var krise, kun mamma som var god nok :p


Prins 03.03.08 og prinsesse 14.04.14 <3


Sent from my iPhone using BV Forum

Okei :p han har faktisk vært veeeldig mammadalt i det siste, hehe . Men vi får se.. Kanskje det er en tann rett rundt hjørnet :)
 
Grattis og velkommen i klubben med tannbebis!

Her er vesla 7mnd og har fått sin 4'de tann idag :D dentinox og tyggeleker får hardt gjennomgå!
 
Her har vi ikke fått noen tenner enda. Håper de kommer for jeg tror det klør godt i gommene, pluss litt sikling :p Men mest av alt så håper jeg denne løse magen har noe med tennene å gjøre og alt de ikke er for langt unna. Finner ingen annen forklaring..
 
Min har sikla og gnudd gommene mot alt siden han var 2-3mnd og har enda ikke kommet noeren :p snart 7mnd, håper det kommer snart.
 
Back
Topp