Tenner

mamma1985

Blir kjent med forumet
Er det flere små som har fått sin første tann?
Min lillegutt fikk din første i forrige uke :) og nabotanna er også på vei opp :) spennende tid framover nå. Koselig med tannpuss morgen og kveld!:)
 
Tenner er morsomt, de forandrer liksom litt utseende. Her har det kommet fire tenner. Den ene fortanna oppe var vond å få fram, han blødde i tannkjøttet og viste tydelig at dette var plagsomt.
 
Sniker fra februar, her er 3 og 4 tann på vei, den tredje nede og første oppe. Her og merket jeg det mye mer nå , sikkert når den oppe kom gjennom, men det vart bare et døgn
 
Første tanna brøt igjennom dagen før 6mnd dagen. nr 2 er rett rundt hjørnet, ser skikkelig hvit strek under tannkjøttet. Sikler mye og spiser på alt, men har gått greit så langt:)

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app
 
Har fått dei to første nede, dei kom med ei vekes mellomrom når han var 6 mnd
 
Ha fått de to fremste nede. De kom me en ukes mellomrom da han var 6 1/2 mnd.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Fikk første tanna for noen uker siden,og nr. 2 er underveis nå. Her om dagen beit hun meg skikkelig i fingeren.
 
Sebastian har fått 6 tenner, fire oppe og to nede. De to nede fikk han når han var 5 måneder også kom de andre ganske tett.
 
Her kom første tanna når han var 3 mnd bare, og nr 2 kom da han var passert 4 mnd :)
3-4 oppe er nettopp kommet ut..
Og nå når han smiler er han skikkelig søt, og "morsom" på en måte :) nusselig :D
 
Nå sliter vi med fortennene oppe, mye sutring... Og lillebror er egentlig en skikkelig blidfis som tar livet svært med ro. Men de siste dagene har ikke vært gode.
 
Fikk første tanna for 2dager siden:) dvs toppen av den iallefall.ikke merket annet enn ekstra urolig natt mye sikling og hånd i munnen siste uka:)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Här har lillemann fått bägge framtänderna och motsvarande nede. Misstänker att fler är på väg då han har handen i munnen nästan konstant nu. Orolig de två seinaste nätterna också...
Kos med tandborstning då:)
 
2 stk nede. Han fikk de samtidifg nede da han var nesten 8 mnd.Det var mye skriking om natta til de brøt gjennom. Gruer meg til 3.tanna. jentene mine var aldri plaget.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Første tann nede er på vei opp:)



Sent from my iPhone using BV Forum
 
Og der har tann nr. 3 &4 kommet. Og med dem kom også senere kvelder. Hun har i det siste slitt med å sovne på kveldene,i dag tok det to timer lengre enn vanlig.
 
Back
Topp