Tenker du ekstra på kostholdet under graviditeten?

M

Moderator Amalie

Guest
Foruten å holde deg unna matvarer som gravide ikke skal spise, har du gjort noen andre endringer mtp. kostholdet? :)
 
Ikke egentlig. Men jeg er litt mer bevisst på å få i meg de mest kritiske mineralene gjennom å spise mer mat som er rik på de. :)
 
Akkurat nå er jeg fornøyd bare jeg får spist [emoji4] blir nok litt flinkere når kvalmen gir seg [emoji4]
 
Har ikke gjort store endringer da jeg spiser ganske sunt vanligvis. Passer ekstra nøye på å få i meg 5 om dagen, drikker litt mer melk og prøver å unngå store mengder sukker. Ellers spiser jeg fisk 2-3 ganger i uken, tar tran og så går det mye i kylling, karbonadedeig eller vegetarmat :)
 
Den største endringen er vel at jeg nesten ikke får i meg mat :eek:
Men jeg klarer ikke søte ting, da blir jeg dårlig :/ kakao på jobb er noe jeg drakk hver dag, nå klarer jeg ikke en halv kopp en gang :eek:
 
Ingen endringer[emoji5] spiser det jeg hsr lyst på når jeg har lyst på det[emoji28] har bare vært fornøyd med å få i meg mat som ikke kommer opp igjen[emoji5]
 
Har blitt mye mer frukt og grønnsaker, men har ellers dårlig samvittighet og håper det er nok næring i kapteinkjeks og ingen middag.. Drikker også et glass melk til dagen og det gjorde jeg ikke før
 
Sliter sånn med å få i meg mat . Så bare glad når jeg spiser noe .
 
Back
Topp