Temperatur på soverommet

Perlemoren

Flørter med forumet
Hvilken temperatur har dere på soverommet? Har dere vindu åpent om natten? Og sover baby i pysj eller bare body nå utover våren og sommeren?

Vi hadde vindu åpent i natt og jeg har det generelt mer kaldt enn for varmt, tror jeg. Tror mini blir veldig varm for han blir så tett i nesen. Sov i body i natt. Og ingen sokker.


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Vi har 15-20 grader. Vindu åpent. Han har pysj og sokker på.
 
Vi har ca 13-14 grader. Vinduet er åpent. I starten hadde vi ca 18 grader siden det er anbefalt, men vi fant fort ut at alle sover bedre når det ikke er så varmt ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ca 18 grader, og åpent vindu. Mini har pysj, ikke sokker. Lett dyne.


Sent from my iPad using BV Forum
 
Ca 18 grader her også, åpent vindu, pysj uten bein og tynn dundyne. Soverommet vårt har kveldssolen, så jeg legger han uten dyne og brer over han litt senere på kvelden når varmen har sluppet litt!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Han sover forresten i body og strømpebukse, vi liker ikke pysj ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Er det bare jeg som ikke har vinduet oppe på natta? Syns det blir altfor kaldt da! Pluss at nå som sommern smyger seg fram, kommer insektene også:/ vi bor i et hus like ved en liten skog, og hater insekter! Og vil hvertfall ikke ha de på rommet til gutten min!!

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app
 
På soverommet må vi ha det kaldt for at mannen skal sove, så vinduet står oppe hele tiden. Jeg sover i stuen og der har vi ikke vinduet åpent pga edderkopper. Så blir varmt der, pluss at sofaen min genererer varme

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Fikk beskjed om 17 grader fra sykehuset men at vi bare måtte ha vinduet oppe om natta så lenge vi tok på mini en tynn lue som skjermer hodet hans litt fra trekken. Vi varierer litt. Han sover normalt sett i pysj uten ben, HATER de med ben, han henger seg bare opp i de, og tynn dundyne
 
Her er det rundt 18/19 grader, åpent vindu... pysj uten ben og dyne på. Av og til har hun hatt på seg et tynt teppe over... når d he vært kaldt.. kjøpte også ein sånn sovepose ho lå i i begynnelsen, siden ho hele tida sparka av seg dyna og va urolig... den gjorde underverker! Sov godt om nettene da og god å varm om mlrgenen.. men nå e d bare dyne, og ho ligger på saueskinn :)
 
Back
Topp