Tegn til svangerskap :)

De første tegnene var helt lik menssymptomer, altså mensmurringer og dårlig mage. Ellers merket jeg ikke noe til det før jeg fikk ømme pupper ut i uke 5. Voldsom utmattelse, elendig kondis og økt hvilepuls kom ut i uke 7, og kvalme i uke 8.
 
Ser tilbake at tegnet var at jeg ble ekstremt trøtt.
Men fant ikke ut om svangerskapet før jeg var nesten fire måneder på vei (gikk på p-piller).
Men trøttheten startet tidlig - og har det fortsatt. Eneste symptom jeg har hatt på svangerskapet (og voksende mage da)
 
Surret med mens (tenkte ikke tanken på graviditet), så mitt første tegn var faktisk at det begynte å "lekke" litt fra puppen. [emoji28] Ca 8 mnd siden ammeslutt og hadde ikke lekket noe siden da, så mannen måtte pent løpe på apoteket den dagen. [emoji85]
 
Jeg merket det ca en uke før mens.
Fikk boblinger i magen og kjente at livmor jobbet.. Menslignende murringer, som likevel var anerledes..
 
Ømme pupper noen dager etter første positive test og noen lette murringer i uken etter IKM: Det var mer eller mindre også de eneste symptomer jeg hadde frem til uke 15-16.
 
Jeg merket noe allerede 5-6 dpo, for da fikk jeg en sånn kjemperar sultfølelse og ble liksom aldri helt mett.. :) ellers merket jeg ikke så mye før de ømme puppene kom i uke 5, og da følte jeg også at hodet ble fylt med bomull :p
 
Av erfaring fra 1 gang, skjønte jeg denne gangen at jeg var gravid da jeg begynte å grine av å se på at en av deltakerne i "alt for Norge" måtte reise hjem....
Gikk rett på badet og tok en test, og positiv var den...
Det var et par dager før mens. Like etter kom trettheten og ømme pupper.
 
Fikk hetetokter og var utrolig slapp. Sov hele tiden, våknet opp av klissvåt dyne
 
Uke2-5 Ble støl i hele nedre del av magen. Smerter når jeg snudde meg fort i sengen eller på do.
Vondt på siden av brystene og hetetokter
 
Første tegnet jeg kjente var vel omtrent 7-8 dpo med forsterket luktesans. Syntes plastikk luktet veldig sterkt plutselig. Ellers kom cravings på sylteagurk noen dager senere, og litt mensmurringer. :)
 
De første tegnene var helt lik menssymptomer, altså mensmurringer og dårlig mage. Ellers merket jeg ikke noe til det før jeg fikk ømme pupper ut i uke 5. Voldsom utmattelse, elendig kondis og økt hvilepuls kom ut i uke 7, og kvalme i uke 8.

Høres veldig ut som meg for tiden :p
Bortsett fra at kvalmen kom i uke 6 :O
 
Ser tilbake at tegnet var at jeg ble ekstremt trøtt.
Men fant ikke ut om svangerskapet før jeg var nesten fire måneder på vei (gikk på p-piller).
Men trøttheten startet tidlig - og har det fortsatt. Eneste symptom jeg har hatt på svangerskapet (og voksende mage da)

Sånn hadde jeg det også, sist jeg har gravid. Kunne sovne stående midt på gulvet så trøtt som jeg var :p
 
Ømme pupper noen dager etter første positive test og noen lette murringer i uken etter IKM: Det var mer eller mindre også de eneste symptomer jeg hadde frem til uke 15-16.

Så heldig du var da :)
Jeg ble skikkelig dårlig med kvalme allerede i uke 6 :O er 7+3 nå, og sliter fortsatt med kvalme :(
 
Back
Topp