Te, grapefruktjuice osv

PrøverÅblimamma123

Glad i forumet
Vi som prøver :)
Jeg lurer på .. kan man ta for mye av ting ?
Eller burde man holde seg til noen ting pr syklus ??
Har gått til innkjøp av dette og grapefruktjuice .. tenkte kjøpe en ananas når tiden kommer dit:angelic:
 

Vedlegg

  • IMG_1571.jpeg
    IMG_1571.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 44
Hei du. Jeg har også vært en liten prøver.
Jeg gikk for hostesaft og grapefrukt juice.
Alt i alt kan jeg oppsummere at dette ble kvalmende.
Grapefrukt juice er jo litt surt for magen. Og hostesaft va med lakris smak.

Jeg ville ha godt for kanskje 2 ting.
 
Hei du. Jeg har også vært en liten prøver.
Jeg gikk for hostesaft og grapefrukt juice.
Alt i alt kan jeg oppsummere at dette ble kvalmende.
Grapefrukt juice er jo litt surt for magen. Og hostesaft va med lakris smak.

Jeg ville ha godt for kanskje 2 ting.
helt enig i grapefruktjuice. Den er MØKK!

Kan gi en mer utfyllende melding om hvorfor jeg tenker de forskjellige .

Jeg har syklus på alt fra 23-34 dager . Det varierer veldig . Men den den lander mest på er 26/27 dager. Virker som jeg har lutalfase på enten 10 eller 14 dager , håper jeg finner det ut denne pp med tempingen. Begynte ved el forje pp . Så ble litt rør.

*Dong quai for å stablisere dette litt mer ..
*Så går jeg på melatonin til vanlig. Men økte fra 1mg til 3 mg
*Grapefruktjuice for å få el slim og ikke bare eggehvite.
*Roobos teen for å klargjøre livmoren . Da det virker som det er 3-7 dager etter el smerter/el ting stopper litt opp.
* Så har jeg bisolvon 8 mg for slimløsende , istedenfor hostesaft. Jeg pleier ikke ha el slim før jeg har tykk eggehvite en dag før lh-topp. Men den ser jeg kun forde den følger med «proppen» jeg bruker, når jeg tar ut proppen . Fertilitets cup!

Så vurderer jeg ananas og wild yam for å hjelpe egget å feste seg ..


Mn lurer egentlig på om så mye kan klusse litt til, men det burde jo ikke det iogmed mye av det er frukt og grønt egentlig
 
Pass på å ikke drikke salvie-te ETTER eggløsning. Den er abortfremkallende.

Jeg hadde altså ikke drukket bisolvon eller andre medisiner uten å være veldig syk... men det er selvfølgelig opp til deg. Den anbefales heller ikke til gravide .

Ville tro at rooibos og dong-quai kan du ta når som helst. Wild Yam sier de at det kan hjelpe med å forlenge lutealfasen. For meg funket det, fra 14 til 16 dager.
 
Pass på å ikke drikke salvie-te ETTER eggløsning. Den er abortfremkallende.

Jeg hadde altså ikke drukket bisolvon eller andre medisiner uten å være veldig syk... men det er selvfølgelig opp til deg. Den anbefales heller ikke til gravide .

Ville tro at rooibos og dong-quai kan du ta når som helst. Wild Yam sier de at det kan hjelpe med å forlenge lutealfasen. For meg funket det, fra 14 til 16 dager.
Hmm, leste i svensk studie , 2022 eller no at bisolvon hjalp . Men jeg kan fint la den ligge : )

Melatonin tar jeg da jeg sliter med søvn . Får egentlig circadin .. og quetiapin for å sove . Men quetiapin vil jeg ikke ta da det egentlig er et antidepressiva . Og er i bytter mellom leger osv så da har jeg melatonin atm :happy:

da tar jeg kosttilskuddene uten å bekymre meg så legger jeg biosolvon på hylla til noen hjemme er syke :wacky:

Salvie teen blir det nokk ikke mer av .. den var skikkelig forferdelig i smak ! Og jeg har ikke behov for å korte ned en syklus som allerede kan være 23 dager kort :oops: Men kunne trengt bedre blodgjennomstrømning , utenom ved tr :laughing002

Har forøvrig funnet fertilitets smuudies som høres digg ut.. for menn, men regner med den er fin for kvinnfolk også ! Så det skal vi begynne med her i huset :smiley-bounce012
 
Hmm, leste i svensk studie , 2022 eller no at bisolvon hjalp . Men jeg kan fint la den ligge : )

Melatonin tar jeg da jeg sliter med søvn . Får egentlig circadin .. og quetiapin for å sove . Men quetiapin vil jeg ikke ta da det egentlig er et antidepressiva . Og er i bytter mellom leger osv så da har jeg melatonin atm :happy:

da tar jeg kosttilskuddene uten å bekymre meg så legger jeg biosolvon på hylla til noen hjemme er syke :wacky:

Salvie teen blir det nokk ikke mer av .. den var skikkelig forferdelig i smak ! Og jeg har ikke behov for å korte ned en syklus som allerede kan være 23 dager kort :oops: Men kunne trengt bedre blodgjennomstrømning , utenom ved tr :laughing002

Har forøvrig funnet fertilitets smuudies som høres digg ut.. for menn, men regner med den er fin for kvinnfolk også ! Så det skal vi begynne med her i huset :smiley-bounce012
Hva er fertilitets smoothie? Det kunne jeg tenke meg å prøve, er veldig glad i slikt. :D
 
Hva er fertilitets smoothie? Det kunne jeg tenke meg å prøve, er veldig glad i slikt. :D
Hihi :joyful: Som er bra for mannens svømmere :love7men regner med siden ingredienser er grønnsaker og frukt så er det bra for oss kvinner også !
Her er 4 av dem vertfall :joyful:
 

Vedlegg

  • IMG_1583.png
    IMG_1583.png
    1,4 MB · Visninger: 18
  • IMG_1584.png
    IMG_1584.png
    1,3 MB · Visninger: 18
  • IMG_1585.png
    IMG_1585.png
    1,5 MB · Visninger: 17
  • IMG_1586.png
    IMG_1586.png
    1,5 MB · Visninger: 20
Back
Topp