Tankesortering før kanskje det store

Skal prøve mæi på en oversiktsplan:
2008.
 
17.okt: 1.pergo
18.okt: 2.pergo, fikk kvalme
19.okt: 3.pergo, kvalmen er intens.
20.okt: 4.pergo,kvalmen er avtatt [:D]
21.okt: 5.pergo
22.okt: min mann har bursdag [:)] skal ut å spise i lag og ta stamp...koz..
23.okt: var ute å spiste men det ble ikke stamp, koselig var det.  Fikk de 20 billig testene  æ bestilte, det gikk fort...måtte prøve en bare for artighetsskyld.
24.okt: bare få dager til el...spennende periode det hær.Blir koz i hælga[;)]
25.okt: kjenner murring i eggstokkene tro om det er el...?
26.okt:
27.okt: vasket hus og slappet av
28.okt: el. etter skjema fra bv. tro om æ kan stole på det?ringte spådame hun sa at på samme tidspunkt neste år så hadde æ født en liten gutt...så fjenet hun negativ følelsesblokkeringer fra eggstokkene mine.
29.okt:[;)][;)][;)] kjenner det er no som skjer med kroppen...er døds kvalm....
30.okt: mest fruktbar....[;)]
31.okt: i dag skal vi på helgetur til vogna.da blir det nok litt ekstra kos[:D]
01.nov:ble bette av en hund,måtte å ta stivkrampe sprøyte...
02.nov: søndagsmiddag med mamma og pappa[:)]
03.nov: passer datteren til ei venninne som er hos legen,hun er bare 6 uker og kjæmpe nydelig[:)]
04.nov: skal til gyn.på kontroll.
05.nov:
06.nov:
07.nov:
08.nov:
09.nov: skal smugteste vist ikke tr er kommet da...
10.nov: gr.test kan taes.[8|]
 
 
Ja i morra er det gu , men vet ikke helt på hvorfor æ e innkalt...[8|]
Det blir jo spennende å høre,skal ihvertfall spørre mye om bivirkninger for æ trur æ har mye bivirkninger av pergo no.
oppglåst mage,kvalm,sikkinger i eggstokkene og små murringer i kroppen.
 
Ble bitt kraftig av en shæfer hund i hølga måtte til legevakta og få stiv krampe sprøyte....lurer litt på om det har noen invirkninger på pergo og prøvingen....
Lurer sikkert på mye tull og teit men skal no spørre likavell[:)]
 
begynner og bli veldig spent no mot test datoen bare 7 dager igjen[:D][:D][:D]
hater og vente....men må nok smørre mæi med tålmodighet[:D]
 
Ja bare dager igjen til vi kan begynne og teste.....spennende og skumelt...
kribbler i magen....vet vi har prøvd i 7 år men det er akurat som om æ har null stilt mæi og vi akurat e begynt prøvinga....kan være med at æ hadde pause og ikke trodde vi kunne få barn...
Det er som en ny start....
 
Jeg vet akkurat hvordan det er. Krysser fingrene for deg nå! [;)] Dette blir spennende, 1 uke til testing i følge tickeren din. Skal du teste før? [8D]
 
Ja det blir kanskje en sniktest om noen dager....
Har vært hos gu. han sa at det kan være mulighet for at æ e gravid men han kunne ikke si 100% sikkert.
Hadde 2 stk. perfekte folikler og slimhinnen var begynt og bli tykk. så det er små spor på graviditet men han ville ikke si noe sikkert....
 
Oh wow! Dette blir spennende, men det er kanskje stor fallhøyde når man får en slik beskjed? Jeg håper selvfølgelig på det beste her, fint at alt så så fint ut! [:D][:D]

Nå ble jeg glad!
 
Har liten tru på at æ e gravid.....men æ e så sinsykelig kvalm spes. etter at æ har spist, oppblåst og murring i ryggen og magen.....Har aldrig hadd det på denne måten så det må jo være bivirkninger av pergoen.....
 
Skal prøve mæi på en oversiktsplan:
2008.
 
17.okt: 1.pergo
18.okt: 2.pergo, fikk kvalme
19.okt: 3.pergo, kvalmen er intens.
20.okt: 4.pergo,kvalmen er avtatt [:D]
21.okt: 5.pergo
22.okt: min mann har bursdag [:)] skal ut å spise i lag og ta stamp...koz..
23.okt: var ute å spiste men det ble ikke stamp, koselig var det.  Fikk de 20 billig testene  æ bestilte, det gikk fort...måtte prøve en bare for artighetsskyld.
24.okt: bare få dager til el...spennende periode det hær.Blir koz i hælga[;)]
25.okt: kjenner murring i eggstokkene tro om det er el...?
26.okt:
27.okt: vasket hus og slappet av
28.okt: el. etter skjema fra bv. tro om æ kan stole på det?ringte spådame hun sa at på samme tidspunkt neste år så hadde æ født en liten gutt...så fjenet hun negativ følelsesblokkeringer fra eggstokkene mine.
29.okt:[;)][;)][;)] kjenner det er no som skjer med kroppen...er døds kvalm....
30.okt: mest fruktbar....[;)]
31.okt: i dag skal vi på helgetur til vogna.da blir det nok litt ekstra kos[:D]
01.nov:ble bette av en hund,måtte å ta stivkrampe sprøyte...
02.nov: søndagsmiddag med mamma og pappa[:)]
03.nov: passer datteren til ei venninne som er hos legen,hun er bare 6 uker og kjæmpe nydelig[:)]
04.nov: skal til gyn.på kontroll. alt  så bra ut slimhinnen var begynt og tykne og han så to fine folikler[:)]
05.nov: Er ekstremt kvalm,murring i rygg og mage og opplåst.tror det kan være bivirkninger av pergotimen....
06.nov: tok en snik test den var negativ.....[&o]
07.nov:
08.nov:
09.nov: skal smugteste vist ikke tr er kommet da...
10.nov: gr.test kan taes.[8|]
11.nov: IKM
 
Å er enda kvalm.....kjenner murringer i eggstokkene og ryggen, magen er som en fotball...hmmm.....tru om det e sånn det skal være før hver tr.....Ei venninna av mæi tror det e at æ e gravid for hun hadde det på samme måte før tr. ho sa æ sku teste det ut med et par glass vin......spydde æ som en gris etter det så var æ gravid..[:D][:D][:D]det va no også et råd å gi....
 
Tok en billigtest og det kom en svak positiv og etter en stund forsvant den.....man kan se en ekstra hvit stripe dær den har vært mørk. har tatt mange tester i min 7 års periode som prøver og æ har aldrig fått antydning tidligere på positiv strek....ååååååååååååå det hær ga mæi jo ikke noe fornuftig svar bare blei mere forvirra æ.....
 
Oi, forsvant den og? Oi oi. Det er 2 dager til tickeren din sier du skal teste... Nå er jeg spent, og jeg krysser fingrene! Håper virkelig den sitter denne gangen!
 
vil jo være gravid men begynner å tvile sterkt på det.....har ikke antydning til tr. men av og til bruke æ ikke å ha det...kvalmen har gitt sæi kraftig men har ømme pupper,men det kan da også være tegn på tr....må bare smørre mæi med tolmodighet og vente å se om tr. kommer.
 
Det håper jeg den ikke gjør! Det er rart med det, kan tenke meg du er skikkelig utålmodig av å vente, men jeg lurer på om jeg er likeså utålmodig på dine vegne. Er så spent!

Her tror jeg det er/har vært EL selv om det er i tidligste laget... Kanskje det er lurePergoEL? [8|]
 
Skal prøve mæi på en oversiktsplan:
2008.
 
17.okt: 1.pergo
18.okt: 2.pergo, fikk kvalme
19.okt: 3.pergo, kvalmen er intens.
20.okt: 4.pergo,kvalmen er avtatt [:D]
21.okt: 5.pergo
22.okt: min mann har bursdag [:)] skal ut å spise i lag og ta stamp...koz..
23.okt: var ute å spiste men det ble ikke stamp, koselig var det.  Fikk de 20 billig testene  æ bestilte, det gikk fort...måtte prøve en bare for artighetsskyld.
24.okt: bare få dager til el...spennende periode det hær.Blir koz i hælga[;)]
25.okt: kjenner murring i eggstokkene tro om det er el...?
26.okt:
27.okt: vasket hus og slappet av
28.okt: el. etter skjema fra bv. tro om æ kan stole på det?ringte spådame hun sa at på samme tidspunkt neste år så hadde æ født en liten gutt...så fjenet hun negativ følelsesblokkeringer fra eggstokkene mine.
29.okt:[;)][;)][;)] kjenner det er no som skjer med kroppen...er døds kvalm....
30.okt: mest fruktbar....[;)]
31.okt: i dag skal vi på helgetur til vogna.da blir det nok litt ekstra kos[:D]
01.nov:ble bette av en hund,måtte å ta stivkrampe sprøyte...
02.nov: søndagsmiddag med mamma og pappa[:)]
03.nov: passer datteren til ei venninne som er hos legen,hun er bare 6 uker og kjæmpe nydelig[:)]
04.nov: skal til gyn.på kontroll. alt  så bra ut slimhinnen var begynt og tykne og han så to fine folikler[:)]
05.nov: Er ekstremt kvalm,murring i rygg og mage og opplåst.tror det kan være bivirkninger av pergotimen....
06.nov: tok en snik test den var negativ.....[&o]
07.nov:
08.nov: var med shakira til sitt nye hjem....trist[:(]
09.nov: skal smugteste vist ikke tr er kommet da...ja da har æ smugtestet....negativ.[:@] det lille håpet er borte.
10.nov: gr.test kan taes.[8|]ifølge bv.tok en test men ikke med morra urin....neg.[:@] har mistet de fleste av symptomene æ hadde, har bare stikking i eggstokker og litt ømme bryst og det tror æ skyldes at tr.er på tur.
11.nov: IKM..gr.test kan taes ifølge ticketen.
 
blenda hvit billig test i morrest[:@][:@][:@] Skjønner ikke hvorfor ikke mens bare kan komme så vi får begynne 2pp. Har aldrig vært plaget med syklusen har hatt 28-30 dagers og har æ en 30 dagers så bruker mens å komme natt til 30 dagen........men ikke no næi[:@]
Er oppblåst og renner på dass i et for å sjekke men ikke så mye som utflod er kommet.
Kjenner mensmurringer i magen,ryggen og det stråler ned i fotan.....No må den komme.....
 
ORIGINAL: lillesimone

blenda hvit billig test i morrest[:@][:@][:@] Skjønner ikke hvorfor ikke mens bare kan komme så vi får begynne 2pp. Har aldrig vært plaget med syklusen har hatt 28-30 dagers og har æ en 30 dagers så bruker mens å komme natt til 30 dagen........men ikke no næi[:@]
Er oppblåst og renner på dass i et for å sjekke men ikke så mye som utflod er kommet.
Kjenner mensmurringer i magen,ryggen og det stråler ned i fotan.....No må den komme.....


Huff så kjedelig. Kanskje pergoen har gjort at ting går litt seinere? Jeg håper at enten så kommer tanta NÅ eller så tester du positivt om noen dager. Men jeg skjønner frustrasjonen din ja, man er liksom i grenseland, ingen positiv test, ingen mens. [8|]
 
ORIGINAL: Kimminen

ORIGINAL: lillesimone

blenda hvit billig test i morrest[:@][:@][:@] Skjønner ikke hvorfor ikke mens bare kan komme så vi får begynne 2pp. Har aldrig vært plaget med syklusen har hatt 28-30 dagers og har æ en 30 dagers så bruker mens å komme natt til 30 dagen........men ikke no næi[:@]
Er oppblåst og renner på dass i et for å sjekke men ikke så mye som utflod er kommet.
Kjenner mensmurringer i magen,ryggen og det stråler ned i fotan.....No må den komme.....


Huff så kjedelig. Kanskje pergoen har gjort at ting går litt seinere? Jeg håper at enten så kommer tanta NÅ eller så tester du positivt om noen dager. Men jeg skjønner frustrasjonen din ja, man er liksom i grenseland, ingen positiv test, ingen mens. [8|]

Tror ikke det blir pos. test.....må nok vente på at den tanta dukker opp,har alle symtomene på at tr er på tur...hun ligger sikkert bare rett rundt hjørnet å terger mæi.....å æ lar mæi lett terge[8D]
 
Ja den tanta kan være temmelig irriterende noen ganger.

Jeg er kvalm. [8|] Dumme pergo, for jeg regner med det er den som har skylda. Tror jeg har EL, eller at den kommer i morra eller noe.
 
det er nok pergoen som gjør dæi kvalm....håpe du har en liten spire premie etter all bivirkninger [:D]
Da er det liksom værd å gå å være kvalm[;)] den tr. min er no litt forsinket,men kjenner murringene i magen så den er på tur.
 
Ja da kom tr....[:@][:D] både gla og skuffet.....gla for å kunne begynne på ny pp. og slippe å vente og skuffet over at det ikke klaffet denne mnd.
Men da satser vi for full rulle neste mnd....
 
Back
Topp