Takker for meg!

Ikke vært hos legen, men har snakket med jordmor.
Hun mente jeg mest sannsynlig går gjennom en SA. Ringer sykehuset over helgen for å høre om jeg fortsatt får komme på tul-timen min for å sjekke.
Varme klemmer sendes din vei :Heartred Håper det går bra, og at ul kan vise liv :Heartred
 
Varme klemmer sendes din vei :Heartred Håper det går bra, og at ul kan vise liv :Heartred

Jeg lever som gravid til det motsatte er bevist! Har glemt vitaminene mine et par dager nå, men skal ta i morgen igjen.
Blør nesten ingenting nå. Skjønner ingenting. Men erfaringsmessig kommer det vel i puljer. Gjorde iallefall det etter MA’en. Tusen takk for gode ønsker :Heartred
 
Jeg lever som gravid til det motsatte er bevist! Har glemt vitaminene mine et par dager nå, men skal ta i morgen igjen.
Blør nesten ingenting nå. Skjønner ingenting. Men erfaringsmessig kommer det vel i puljer. Gjorde iallefall det etter MA’en. Tusen takk for gode ønsker [emoji813]red
Åh, vi håper så at dette skal gå bra! Det er klart det kan være en SA.. Men det MÅ ikke være det! Jeg er glad du lever som gravid inntil videre håper du skal fortsette slik i ca 8 mnd til! [emoji173]
 
Håper du får en sjekk og en positiv overraskelse[emoji171]
Skal ikke gå feil vei nå
 
:Heartbigred
 
Ånei!!
Så utrolig trist! Håper virkelig jeg ser deg inne på forumet igjen snart!
 
Back
Topp