Takk for meg

HJT

Glad i forumet
Da har vi kommet hjem fra TUL. I følge eggløsning skulle jeg vært 7+5 i dag, men embryoet var bare 2 mm, og dessverre alt for lite. Jeg har ikke hatt noen blødninger, men heller ingen graviditetssymptomer annet enn livmorssmerter. Magefølelsen har vært dårlig siden smertene startet i uke 5. Det vil nok si at babyen vårt mest sannsynlig ikke ble mer enn 4-5 uker gammel :(

Det gjør så vondt og tårene bare renner. Men vil ønske dere masse lykke til med resten av svangerskapene deres, og håper så inderlig at det går helt i mål for dere alle <3
 
Å nei [emoji17] der var veldig trist å lese! Håper det går bra for dere i fremtiden [emoji173]
 
Utrolig trist å lese..Håper det går bedre for dere neste gang og at det klaffer fort. Sender over en stor trøste klem [emoji5]
 
Huff, så trist. Sender deg en stor klem [emoji173] Og masse lykke til videre [emoji4]
 
Så trist å høre:sad010
Stor klem til deg :Heartred
 
Uff så leit. Ta godt vare på hverandre!
 
Så trist å høre [emoji52][emoji22]
 
Så trist å høre [emoji17] vet hvor vondt det er [emoji173] håper neste sitter fort! Stor klem til deg!
 
Ånei :( det var en trist melding. Ta vare på hverandre ❤
 
Så leit du har mistet, sender deg en stor klem. :Heartred
 
Da har vi kommet hjem fra TUL. I følge eggløsning skulle jeg vært 7+5 i dag, men embryoet var bare 2 mm, og dessverre alt for lite. Jeg har ikke hatt noen blødninger, men heller ingen graviditetssymptomer annet enn livmorssmerter. Magefølelsen har vært dårlig siden smertene startet i uke 5. Det vil nok si at babyen vårt mest sannsynlig ikke ble mer enn 4-5 uker gammel :(

Det gjør så vondt og tårene bare renner. Men vil ønske dere masse lykke til med resten av svangerskapene deres, og håper så inderlig at det går helt i mål for dere alle <3
Dette var trist lesing. [emoji174]
 
Back
Topp