Ta med mat?

Snurri

Gift med forumet
Julegavene 2019
Vi har tenkt oss på besøk imorgen, det er en time å kjøre hver vei. Planen er å spille brettspill, så regner med at vi blir borte hjemmefra ca 5-6 timer. Jeg bare må ha mat iløpet av denne tiden, klarer ikke å gå så lenge uten å spise. Så vi sendte de melding og spurte om vi skulle ordne noe felles middag også. Tenkte vi kunne handlet inn idag. Men fikk til svar «tja» og så ikke noe mer.

Skal jeg ta med egen niste bare til meg? Blir det ikke litt teit? Men er jo søndag imorgen og butikkene er stengt. Så må ta med et eller annet hjemmefra da. Kjenner jeg blir så irritert av sånne slappe svar, men er kjærestens kompis, og han ville ikke mase på det.

Hva ville dere gjort? De vi skal besøke vet ikke at jeg er gravid.

Jeg hadde garantert tatt med i tilfelle.
Mye bedre det enn at det ikke blir not mat og du blir skikkelig dårlig :)

Dersom du er som meg som blir uvell når du er sulten ville jeg hvertfall tatt med niste :rolleyes:

Ja, men føler det er så teit å komme med egen mat når vi spurte og ikke fikk ordentlig svar. Skal jeg bare spørre om å låne kjøkkenet deres for oppbevaring/oppvarming, hehe. Vet ikke, men må jo nesten det når de jo ikke gidda å svare. Og så blir jeg irritert uansett, for bør man ikke by på litt mer «vertskap» når noen kommer kjørende så langt for å komme på besøk? Særlig ettersom vi spurte.
Hadde likt mye bedre om de bare svarte ja eller nei, så hadde jeg visst 100% hva det blir til. Hater sånne vingleplaner, og magen min er ikke fornøyd med å måtte vente med mat. Og er fortsatt litt kvalm og rar på hva jeg klarer å spise. Så skulle likt å vite hva de egentlig tenker.

Jeg blir kvalm resten av dagen om jeg ikke spiser annenhver time, så jeg tar til og med nistepakke med når jeg drar i kirken :hilarious: sitter der midt i menigheten og gumler rundstykker og frukt xsmile6 så om du må ha mat jevnlig, ta med :)

Om di lurer, bare få mannen din til å si at du blir skikkelig sur uten mat, eller at pga fordøyelsen må du spise jevnlig ellers får du diaré eller noe sånt :p Lykke til uansett :)

Jeg ville tatt med. Syns ikke det er verken teit eller rart. Det som var teit og rart bar det svaret dere fikk!

Ta med mat for all del, ikke teit i det hele tatt. Teit svar fra dem dere skal til når de bor så langt unna og dere blir der en stund. Alle må jo ha mat gravid eller ei.

Ta med mat.. evnt en kjeks pakke , typ kornmo som metter :happy:

Ta med absolutt. Hvorfor skal du risikere å bli dårlig fordi de er så passive?

Om dere har ingredienser hjemme for å lage kan du jo lage en pastasalat og ta med, eller kjøpe med litt div. snacks og frukt. Blir det noe lett snacks kan dere jo stoppe og spise et sted likeved der de bor så er du mett en stund. Eller bare send en ny mld og spør «spiser dere middag før vi kommer da eller, blir noen timer borte for oss så vi må planlegge litt bare» :)

Vi har tenkt oss på besøk imorgen, det er en time å kjøre hver vei. Planen er å spille brettspill, så regner med at vi blir borte hjemmefra ca 5-6 timer. Jeg bare må ha mat iløpet av denne tiden, klarer ikke å gå så lenge uten å spise. Så vi sendte de melding og spurte om vi skulle ordne noe felles middag også. Tenkte vi kunne handlet inn idag. Men fikk til svar «tja» og så ikke noe mer.

Skal jeg ta med egen niste bare til meg? Blir det ikke litt teit? Men er jo søndag imorgen og butikkene er stengt. Så må ta med et eller annet hjemmefra da. Kjenner jeg blir så irritert av sånne slappe svar, men er kjærestens kompis, og han ville ikke mase på det.

Hva ville dere gjort? De vi skal besøke vet ikke at jeg er gravid.

Hvordan gikk det i dag? :happy:
Ble det servert noe å spise, eller måtte du ty til maten du tok med? :eek:

Hvordan gikk det i dag? :happy:
Ble det servert noe å spise, eller måtte du ty til maten du tok med? :eek:
Det ble ikke servert noe, men de skulle jo spise middag, og de hadde bare lyst å bestille mat. Så ble pizza. Hadde egentlig ikke så lyst på det, men jaja. Tok med niste og spiste nesten alt jeg hadde med i tillegg. Det hjalp å ha en liten buffer med egen mat.

Det ble ikke servert noe, men de skulle jo spise middag, og de hadde bare lyst å bestille mat. Så ble pizza. Hadde egentlig ikke så lyst på det, men jaja. Tok med niste og spiste nesten alt jeg hadde med i tillegg. Det hjalp å ha en liten buffer med egen mat.

Godt det ble både pizza og niste da :happy:
Teit at de ikke bare sa at det ville bli middag da o_O

Back
Topp