Syte tråd!

Trollemor86

Flørter med forumet
Sorry girls, men nå må jeg faktisk klage å syte litt.
Gammel myte «gravide blir nesten aldri syke »
Kyss meg BAK!
Er på min 4 forkjølelse å denne gangen melte bihulebetennelse sin annkomst, følels som om jeg har blitt slått gul å blå på den ene siden av ansiktet å har slitt med å sove uansett siden det viste 2 streker på testen men NÅ med kraftig bekkenløsning og bihulebetennelse... skyt meg! Så gjennomført lei at det finnes ikke grenser for det!!
En ting å takle er at allt gjør vondt, sitte ligge stå, kjøre bil og etc humper rundt på krykker allerede å har fysio 3 ganger i uken. Men å få virkelig manne syken på toppen av dette DA blir man oppgitt altså..
Sånn... det var ukas syt fra meg , takk til de som gadd å lese.
 
Ja huff. Det er lite i den myten. Forrige svangerskap var eg kjempefrisk, no har eg vore sjuk i 9 veker med hoste, influensa, feber, ny forkjølelse, øyrebetennelse.. er veldig lei! Du har min fulle medfølelse.
 
Har aldri hørt at "gravide aldri blir syke" bare at "graviditet er ingen sykdom".
Mange som har nedsatt immunforsvar under graviditet og dermed blir lettere syk enn ellers...
 
Har aldri hørt at "gravide aldri blir syke" bare at "graviditet er ingen sykdom".
Mange som har nedsatt immunforsvar under graviditet og dermed blir lettere syk enn ellers...

Gammel gammel myte :bookworm: men lite troverdig.
Var ikke syk med noen av de andre to jeg har båret frem men denne gangen så er bare allt dritt:banghead:
Men ja vet også at enkelte kan få nedsatt imunforsvar, jeg tror ikke jeg har noe imunforsvar for øyeblikket hehe...
 
Ja huff. Det er lite i den myten. Forrige svangerskap var eg kjempefrisk, no har eg vore sjuk i 9 veker med hoste, influensa, feber, ny forkjølelse, øyrebetennelse.. er veldig lei! Du har min fulle medfølelse.

Uff da :sorry: har du fått noe slags behandling for det ? Eller må du ligge p kjenne på hver minste ting?
 
Jeg ble gravid med nr 2 samtidig med at nr 1 startet opp i bhg og hu dro med seg ALT av virus hjem til meg! (Ble sjelden syk selv da.) Var nærmest konstant syk fra august og ut januar i tillegg til hyperemesis [emoji28] Så det er nok en myte ja [emoji23] God bedring!
 
Jeg ble gravid med nr 2 samtidig med at nr 1 startet opp i bhg og hu dro med seg ALT av virus hjem til meg! (Ble sjelden syk selv da.) Var nærmest konstant syk fra august og ut januar i tillegg til hyperemesis [emoji28] Så det er nok en myte ja [emoji23] God bedring!

Å steike, kjempe motiverende å lese :laughing021
Men fikk du noe form for behandling ?
 
Har fått influensa nå selv. Hadde det rundt uke 12-13 med sønnen og. Har ikke hørt noe om at gravide ikke blir syke. Heller kanskje motsatt da vi har svekket immunforsvar.
 
Å steike, kjempe motiverende å lese :laughing021
Men fikk du noe form for behandling ?
Haha, var ikke meningen det da [emoji28] Nå har jeg jo to barn og har kun vært forkjøla én gang (og det var før kvalmen kom heldigvis) så trenger absolutt ikke å bli likt [emoji5] Tror ikke jeg fikk noe antibiotika eller noe slikt nei, men brukte sikkert nesespray. Var nok mest virus... og en runde med omgangssyke... var allerede sykemeldt for kvalmen så hadde mulighet til å ta det helt med ro uten å tvinge meg på jobb ihvertfall [emoji5]
 
Haha, var ikke meningen det da [emoji28] Nå har jeg jo to barn og har kun vært forkjøla én gang (og det var før kvalmen kom heldigvis) så trenger absolutt ikke å bli likt [emoji5] Tror ikke jeg fikk noe antibiotika eller noe slikt nei, men brukte sikkert nesespray. Var nok mest virus... og en runde med omgangssyke... var allerede sykemeldt for kvalmen så hadde mulighet til å ta det helt med ro uten å tvinge meg på jobb ihvertfall [emoji5]

Var oss legen i dag å da viste det seg at jeg var kjempe syk, endte på en hestekur med antibiotika 8 piller i døgnet, samt fikk ut en nesespray som var gravid vennlig. Å om jeg ble værre i løped av helga så var det legevakta asp, å var jeg ikke bedre innen mandag så var det opp til legen igjenn :bag: så krysser fingrene for at jeg blir bedre nå ihvertfall :rolleyes:
 
Uff da :sorry: har du fått noe slags behandling for det ? Eller må du ligge p kjenne på hver minste ting?

Hadde ein tidagars penicillin kur mot øyrebetennelse/infeksjon i kroppen. Ellers er det Paracet, nasespray og sjukemelding som gjelder... og ca to dagar vekke frå jobb i vek dei siste 3 vekene tilbake etter sjukemelding[emoji849]
 
Var oss legen i dag å da viste det seg at jeg var kjempe syk, endte på en hestekur med antibiotika 8 piller i døgnet, samt fikk ut en nesespray som var gravid vennlig. Å om jeg ble værre i løped av helga så var det legevakta asp, å var jeg ikke bedre innen mandag så var det opp til legen igjenn :bag: så krysser fingrene for at jeg blir bedre nå ihvertfall :rolleyes:
Isj, godt du kom deg til legen! Da er det håp om å bli bra snart da [emoji5] Masse god bedring!
 
Back
Topp