Symtomer

Føler meg allerede som en hvalross, så dette kan bli spennende fremover! Men bank i bordet, har ikke hatt de verste plagene. Noe mer tungpust, sliten og trøtt, og kvalme som kommer og går litt. Litt uvisst hvor langt jeg er, men rundt uke 7 trolig
 
Jeg hadde liksom ikke plager i første trimester med de to andre gutta. Mens nå er jeg liksom helt lapskaus. Orker jo ingenting
 
Shit, nå har trøttheten innhentet meg for fullt. Dro hjem fra jobb i dag, har fått en skikkelig bihulebetennelse, og sovnet på sofaen i tre timer. Jeg har sovet 2-3 timer hver ettermiddag de siste dagene. Sovnet sittende på jobb på tirsdag. Kan ikke forstå hvordan jeg skal greie meg på jobb fremover :hungover:
 
Shit, nå har trøttheten innhentet meg for fullt. Dro hjem fra jobb i dag, har fått en skikkelig bihulebetennelse, og sovnet på sofaen i tre timer. Jeg har sovet 2-3 timer hver ettermiddag de siste dagene. Sovnet sittende på jobb på tirsdag. Kan ikke forstå hvordan jeg skal greie meg på jobb fremover :hungover:
Høres slitsomt ut! Jeg klarte å skvise inn 3 timer jobb i dag, for første gang på 3 uker. Føltes som jeg hadde løpt maraton etterpå :hilarious: Håper det betyr at kvalmen bedrer seg litt :smiley-angelic001
 
Høres slitsomt ut! Jeg klarte å skvise inn 3 timer jobb i dag, for første gang på 3 uker. Føltes som jeg hadde løpt maraton etterpå :hilarious: Håper det betyr at kvalmen bedrer seg litt :smiley-angelic001

Krysser fingrene for deg!
 
I dag er jeg i uke 9+2 og har vært KONSTANT kvalm siden uke 7+5. Begynte på Xonvea forrige uke, det har nok dempet kvalmen litt men jeg har fremdeles vært ganske dårlig. I dag føler jeg dog at kvalmen har sluppet nokså kraftig. Jeg er glad, men… Bekymringene kommer jo også selvfølgelig, livredd for at utviklingen har stanset og at symptomene derfor letter. Det er ikke bare bare å være gravid altså! :smiley-ashamed004
 
(Minimum) 9+6. Puppene er vonde hvis jeg tar på dem, har en del utflod, litt vondt i ryggen og en sjelden gang stikker det i magen. Får halsbrann når jeg bøyer meg. Ellers kjenner jeg NADA. Er ikke så trøtt lenger heller. Håååper at alt er ok likevel. To uker til TUL...
 
Jeg er kjent for å ha gravid blære når jeg ikke er gravid, så kan tenke allerede hvor mye jeg tisser, allerede 3 ganger i natt hadde jeg tissespreng så forferdelig at det er jo nesten vondt
 
Jeg er kjent for å ha gravid blære når jeg ikke er gravid, så kan tenke allerede hvor mye jeg tisser, allerede 3 ganger i natt hadde jeg tissespreng så forferdelig at det er jo nesten vondt
Huff,ja det er ikke bare bare! Heldigvis pleier det å vere litt bedre i 2.trimester :)
 
Jeg er veldig trøtt,kvalm og en del hodepine,litt svimmel.. rar følelse i munnen,føler meg veldig tørr i munnen uten at jeg er det,og får fort ekkel smak i munnen...pusser tenna mye oftere enn vanlig! Litt halsbrann,innimellom men ikke gale enda (var det verste symptomet forrige svangerskap).
Føler humøret er ok,men kjenner jeg blir ganske sur av å ikke orke å gjøre noe! Må liksom lære meg å porsjonere energi når jeg vet det er noe jeg må..
 
Back
Topp