Symtomer

Noen som har slitt med veldig vonde luftsmerter? Har nå hatt vondt siden kl. 19 i går kveld. Spiste middag i går med kål osv som kan gi luftplager, men pleier jo aldri å vare så lenge. Er fortsatt veldig vondt og er mye ubehag tilsvarende sterke menssmerter.
Var på UL i dag (uavhengig av dette) og så hjerte som slo, så er vel da lite sannsynlig at det er en påbegynnende SA.
 
Her føler jeg at formen er litt bedre. Er 7+5 ca. Mindre sliten og litt mindre hormonell. Puppene er vonde, jeg er trøtt (men ikke så trøtt at jeg sover på dagtid). Ellers er apetitten normal, men jeg er litt dårlig i magen stort sett hver dag... ingen cravings og ingen aversjoner så langt.
 
Jeg er veldig trøtt,kvalm og en del hodepine,litt svimmel.. rar følelse i munnen,føler meg veldig tørr i munnen uten at jeg er det,og får fort ekkel smak i munnen...pusser tenna mye oftere enn vanlig! Litt halsbrann,innimellom men ikke gale enda (var det verste symptomet forrige svangerskap).
Føler humøret er ok,men kjenner jeg blir ganske sur av å ikke orke å gjøre noe! Må liksom lære meg å porsjonere energi når jeg vet det er noe jeg må..
Halsbrann er forferdelig! Under fødselen med første var halsbrannen VERRE enn riene. I forrige vellykkede svangerskap ga jeg etter og bad om ordentlig medisin (laveste dose Ezomeprazol). Jeg klarte ikke å ta vare på verken barn eller meg selv, så det var strengt nødvendig. Kommer til å gjøre det samme igjen hvis det blir behov. Risikoen for at noe skal skje er så lav at det er verdt å ta sjansen.

Har du tatt noe mot det?
 
Halsbrann er forferdelig! Under fødselen med første var halsbrannen VERRE enn riene. I forrige vellykkede svangerskap ga jeg etter og bad om ordentlig medisin (laveste dose Ezomeprazol). Jeg klarte ikke å ta vare på verken barn eller meg selv, så det var strengt nødvendig. Kommer til å gjøre det samme igjen hvis det blir behov. Risikoen for at noe skal skje er så lav at det er verdt å ta sjansen.

Har du tatt noe mot det?
Nei,jeg fikk aldri noe mot det..var så vanskelig med lege og jordmor på slutten av svangerskapet pga ferietid så jeg gjorde aldri noe med det. Styrte unna en del matvarer.. Drakk gaviscon,tygde link og mandler. Under fødselen kasta jeg opp en del,så halsen min var sår i lang tid etterpå.. men skal ta med meg det tipset hvis det blir så ille denne gang og. Ikke i nærheten plaga enda hvertfall, men det kom mer og mer mot slutten de andre gangene.
 
Noen som har slitt med veldig vonde luftsmerter? Har nå hatt vondt siden kl. 19 i går kveld. Spiste middag i går med kål osv som kan gi luftplager, men pleier jo aldri å vare så lenge. Er fortsatt veldig vondt og er mye ubehag tilsvarende sterke menssmerter.
Var på UL i dag (uavhengig av dette) og så hjerte som slo, så er vel da lite sannsynlig at det er en påbegynnende SA.
Jeg har dessverre også det tidvis :Heartred Hjelper meg litt å holde meg unna kullsyre :(
 
6+3 her.

Føler meg oppblåst og kvalmen er stigende. Får plutselig noen episoder i løpet av dagen der jeg bare må legge meg ned fordi jeg blir for kvalm og uggen.

Kjenner at puppene mine er mer øm enn vanlig hvis det er litt kjølig.

Ting smaker bedre (sånn som vanlig plain brød f.eks), og samtidig så vrir magen seg av tanken på ting som ikke er brød.

Jeg er generelt varmere, hvilepulsen er opp med ca. 20 slag i minuttet, søvnen er litt annerledes, jeg har humørsvigninger og er trøtt.
 
Back
Topp