Symptomtråden

Symptomer i dag, 6+1:
- Ømme bryst
- Følelse av å være uggen av og på hele dagen.
- Tungpustet
- Trøtt
- Tar lett til tårene
- Trang til å tisse ofte
- Forandret matlyst
- Fortsatt en del murring i livmorsområdet, hadde også flere kraftige stikk i venstre side i går (håper og tror at det er normalt)
 
Trøtt trøtt trøtt. Trøtt av å være trøtt.
Kvalm.ikke kvalm. Kvalm- forandrer hvert andre minutt. Hodepine eller prikking i hode.
 
7+4 og nå har jeg endelig begynt å få litt symptomer :talk017
Deilig å kjenne på litt vonde ligsmenligament og ubehag i bekkenet :love7❤️
 
Var endel uggen og uvel ca uke 6-9, men roet seg etter det. Kjenner ligamentsmerter og stikk enda da. Og fortsatt litt sær på mat :)

Sist hadde jeg minimalt med symptomer, mest trøtt, og litt sær på mat da og :)
 
Mistet nesten alle symptomer i går, spesielt kvalmen. 8+2 i dag.. liker det ikke.
 
Er i uke 10+0 nå, og jeg har generelt hatt lite symptomer.. men føler det kommer mer og mer nå, hodepine, ømme pupper, kvalm/uvel.. er det normalt at dem kommer så sent, tenkte jeg var heldig å slapp unna litt jeg men :)
 
8+4: kvalmen har roet seg, er ikke konstant hele døgnet lenger. Denne gangen slapper jeg mer av med det, og setter pris på hvert sekund jeg ikke er kvalm. Sist var det nesten konstant fra uke 4-16. (Svigersøstra mi var kvalm i et par uker etter at fosteret hadde sluttet å vokse, så kvalme er ikke =liv nødvendigvis).
Mye utflod, nesten så det kjennes ut som blod som fosser ut innimellom, så må av og til på do å sjekke :p
Trøtt, trøtt og enda mer trøtt!!!
 
Kvalmen vil ingen ende ta :hungover: Er 11 uker i dag og hadde håpet på litt bedring snart, men ingen i sikte :(
Ellers ingen symptomer, med med konstant kvalme holder egentlig det med symptomer...
Eller, jeg har nok kanskje litt kortere lunte om dagen, men det kan jo være et symptom på kvalmen og ikke graviditeten ;)
 
Er så merkelig med denne magen! Plutselig vokser den masse, så puff...er den borte en morgen. Vokser til litt om kvelden igjen, men variere veldig. Er 15+3 :dance008
 
Er så merkelig med denne magen! Plutselig vokser den masse, så puff...er den borte en morgen. Vokser til litt om kvelden igjen, men variere veldig. Er 15+3 :dance008

Samme her. Hadde en søt liten bump på morgenen 14+6, er nå 15+2 og den er borte vekk. Bare tidvis oppblåst. Gleder meg så sykt til bumpen kommer for å bli og den blir godt synlig. Elsker å ha strutte mage :love7
 
Begynner å få en del mage nå, uke 18. Ellers er jeg litt trøtt, og får vondt i ryggen av å stå for lenge eller sitte for lenge i samme posisjon. Puppene har også begynt å verke litt igjen, etter noen ukers pause. Det virker som de vokser litt i rykk og napp.
 
Symptomer nå, 15+4:
- Kjenner bevegelser :Heartred
- Ømme bryst
- Kviser :shifty:
- Kløe på mage og bryst
- Svimmel ved å stå eller gå oppreist for lenge
- Stivhet i rygg og nakke hvis jeg sitter eller ligger for lenge
- Lett hodepine som kommer og går
 
Symptomer nå, 15+4:
- Kjenner bevegelser :Heartred
- Ømme bryst
- Kviser :shifty:
- Kløe på mage og bryst
- Svimmel ved å stå eller gå oppreist for lenge
- Stivhet i rygg og nakke hvis jeg sitter eller ligger for lenge
- Lett hodepine som kommer og går
Så heldig du er som kjenner bevegelse:Heartred tror jeg kjente noen bobler i går, men kan like godt være ertesuppen jeg spiste :knegg:
 
I dag våknet jeg opp med hele "baby magen" på høyre siden. Var veldig snålt :D en litt sånn hard stor appelsin formet ball som stakk ut på ene siden av magen.

Jeg tenker jeg har lagt på siden og alt har flyttet seg? Men trodde ikke helt det gikk an? Etter 5 min strekk ut på rygg gled det tilbake, og jeg bare lå å var forundret over at det faktisk er en baby som vokser inni magen min :smiley-bounce015
 
I dag våknet jeg opp med hele "baby magen" på høyre siden. Var veldig snålt :D en litt sånn hard stor appelsin formet ball som stakk ut på ene siden av magen.

Jeg tenker jeg har lagt på siden og alt har flyttet seg? Men trodde ikke helt det gikk an? Etter 5 min strekk ut på rygg gled det tilbake, og jeg bare lå å var forundret over at det faktisk er en baby som vokser inni magen min :smiley-bounce015
Høres ut som om du har hatt en kynner? Er magen slik enda?
 
Høres ut som om du har hatt en kynner? Er magen slik enda?
Nei, den gled fort tilbake når jeg lå på rygg noen minutter. Er kynnere bra? (Si ja)

Men det var jo ikke noen mens smerter eller lignende, bare kulen som lå på siden ..?
 
Back
Topp