Symptomtråd

rosedama

Gift med forumet
Hvor langt er du på vei å hvilke symptomer har du?
 
Klokka har bikka tolv å æ e da 3+5. Vært en del svimmel å hadd my blodtryksfall når æ reise mæ. Bynne sånn smått å kjenn det i brystan. Å humøret e kanskje litt småskummelt. Rabbla helt fordi hu forran mæ kjøpt siste pizzaslicen å storma ut av bakeriet.
 
Trøøøøøtt, helvetes hormontroll sier mannen ;p ellers føler jeg meg virkelig ikke gravid :eek: håper på økning på testene så jeg får en bekreftelse på at det faktisk stemmer [emoji23]
 
Jeg er veldig trøtt! begynner å få ømme bryst.

Også har jeg ganske mye menssmerter. Syns det er skummelt :nailbiting:
 
Halsbrann om natta ! Håper det skal gå bedre snart, men det var også grunn til at jeg testet så tidlig. Hadde tenkt å la testene vente til neste uka. Siden det var akkurat samme symptom jeg hadde siste gang når jeg var gravid, så jeg hadde en insidefeeling :angry4
 
Jeg har ganske mye murringer, ømme pupper og det kommer noen kvalmebølger nå og da.. også fungerer jeg omtrent som sporhund om dagen.. lukter fader meg ALT [emoji14]
 
Litt murringer, ellers ingen symptomer[emoji44]Skulle ønske jeg kjente mer, så jeg vet det er virkelig[emoji5]
 
Syns det e alt for lite symptoma. Klarer ikke helt å tru det går bra den gangen hær heller.
 
De gangene jeg har vært gravid har ingen symptomer vært et symptom i seg selv [emoji4] Vi får prise oss heldige hvis vi slipper unna kvalme, hodepine osv.

Spørs om æ må ta tilbake det me ingen symptoma. For det kommer snikende ting nå [emoji13]
 
E det et symptom at kjæresten som søv gjennom ALT av lyda plutselig har bynt å våkne av ALT æ gjør? Nys, puste tungt, snur mæ i senga osv [emoji23]
 
Søvn? Neida. Sover urolig å i tillegg mått den søte eldre mannen over gata nok en gang vekk mæ med snømokking. Så ble 5-6 tima søvn på mæ. Gla æ ikke har jobb. For snart går æ i søvne. Trenger minst 8timer for å funger.
Å ja æ vet det blir mindre søvn etter hvert å iallefall når baby e hær. Men den tid den sorg. No vil æ bare sov uttpå mmorran siden æ ikke får sov før 2-3tida om natta
 
Oppblåst og en del murringer. Og krysser fingrene for at kvalmen holder seg unna denne gangen.
 
Oppblåst, murringer og tunge bryst. Etter ma er alle symptomer velkommenxsmile8
 
Uren hud.. blir verre for hver dag som går.. fy faen så ille!!
 
Veldig ømme bryster fra ca 5dpo og har vokst en bhstørrelse :p Ellers mye sliten.
 
Back
Topp