symptomtråd?

14+0
- Kvalm om kveldene, noen ganger oppkast
- Fysen på smågodt, noe jeg aldri spiser ellers
- Trøtt og sliten
- Ømme bryster
- Veldig sensitiv for sterke lukter av f.eks urin, kaffe og matsøppel
 
13+2

Tretthet har gitt seg i veldig stor grad (så lenge jeg får sove nok :p )
Ømme bryster, kommer å går litt
Kvalme konstant gjennom dagen, verst om kvelden, men ikke så ille at jeg kaster opp :meh:
Forstoppelse (dette er utrolig plagsomt) o_O
Ryggen har begynt å bli plagsom de siste dagene
 
13+1
Syns formen blir verre og verre. Mer kvalm og uvel enn før. Ikke noe mat frister. Trøtt og sliten. Bah!!
 
12+1 idag.

Absolutt ingen symptomer lenger. Normalt? Har generelt hatt veldig lite symptomer.Var kanskje litt mer sulten rundt uke 8-9.

Var på ultralyd for en uke siden, og alt var da fint.
 
12+1 idag.

Absolutt ingen symptomer lenger. Normalt? Har generelt hatt veldig lite symptomer.Var kanskje litt mer sulten rundt uke 8-9.

Var på ultralyd for en uke siden, og alt var da fint.
Jeg var sånn rundt uke 12 jeg også, hadde en fin uke før det braket løs igjen. Er 15+0 og mye kvalm, tisser svæært ofte og veldig trøtt hele tiden..
 
Veldig få symptomer i dag, men har blitt forkjøla... :-( Eneste positive er at jeg er så tett i nesen at jeg nesten ikke kjenner lukter lenger - og det er ganske fantastisk å slippe alle de kvalme luktene ;-)
 
12+6
Kvalmen er tilbake, og veldig sliten. Har det noe med at ferien er over og at hverdagen med jobb er tilbake tro.. har ikke hatt stressende dager på jobb, men blir sliten likevel :(
 
Fortsatt kvalm 15+1, kaster opp innimellom, oftest av salt og fet mat.
Oppe om natta, opptil to ganger hver natt..
Veldig hormonell om dagen.
Begynt å få litt svak halsbrann, heldigvis er det ikke så ille..
 
Er det andre som kan kjenne prikking/sitring helt nederst i magen? Det er vel kanskje bare livmoren som vokser? Er vel ikke baby jeg kan kjenne enda? Jeg er 13+3 og førstegangs.
 
Er det andre som kan kjenne prikking/sitring helt nederst i magen? Det er vel kanskje bare livmoren som vokser? Er vel ikke baby jeg kan kjenne enda? Jeg er 13+3 og førstegangs.
Jeg kjenner det samme, men noen ganger føles det litt som leamus. Håper og tror det er baby, men samtidig er det nok bare at det vokser og strekker seg litt :) Jeg er 15+2 og andregangsgravid
 
11 + 6
Litt mindre kvalm og litt mindre trett så lenge jeg har veldig rolig morgenstund. Jeg har også stikking i magen, kun på den ene siden. Alltid på do minst 2 ganger hver natt.
 
9+3 i dag
Sliter fortsatt med kvalme og oppkast, men det som nesten er verre er en heidundrande hodepine.
Visste ikke at frossen var et tegn, men det er jeg også. Håper virkelig ting bedrer seg snart, blir nesten deprimert av dette her.. skulle gjerne hatt litt energi!!


Sniker fra vi som prøver. Sleit veldig med hodepine da jeg var gravid og fikk tips om magnesium! Livet ble helt annet!!! Har tipse mange gravide om det som har vurdert sterke smertestillende, etter de tok magnesium forsvant den helt! Gudegave til gravide altså!
 
Back
Topp