Symptomer

Ååå, håper jeg får bump fort!! Savner det fra sist!
Spent på når bumpen kommer her, 1år 2mnd siden jeg fødte minste og 2år 4mnd siden jeg fødte eldste:wideyed: Gleder meg til den kommer, men samtidig vil jeg klare å skjule det til hvertfall 12+0, helst litt lengre, men det kan kanskje bi vanskelig:hilarious:
 
Ja, det ble litt tettere enn vi hadde tenkt så det blir spennende :hilarious:
Det er superkoselig med tette! 14 mnd mellom våre og elsker det! Selvfølgelig tungt i perioder og en del jobb, men herregud så fantastisk vennskap de har allerede og hvor glade de e i hverandre:love017
 
Det er superkoselig med tette! 14 mnd mellom våre og elsker det! Selvfølgelig tungt i perioder og en del jobb, men herregud så fantastisk vennskap de har allerede og hvor glade de e i hverandre:love017
Hørt mange sier det så vi fokuserer på det ❤️ Vi ønsket oss to tette, men fikk fortsatt litt panikk da vi fikk positiv test allerede nå :hilarious:
 
Spent på når bumpen kommer her, 1år 2mnd siden jeg fødte minste og 2år 4mnd siden jeg fødte eldste:wideyed: Gleder meg til den kommer, men samtidig vil jeg klare å skjule det til hvertfall 12+0, helst litt lengre, men det kan kanskje bi vanskelig:hilarious:
Den ser jeg! Det er ikke så viktig for meg å skjule det, jeg er en ganske åpen person :hilarious:
 
Den ser jeg! Det er ikke så viktig for meg å skjule det, jeg er en ganske åpen person :hilarious:
Åh det er ikke jeg:hilarious: Jeg synes det er så gøy å ha en egen liten hemmelighet som bare vi vet, og vi vil fortelle det til eldste før andre får vite det, så han kan få fortelle det til besteforeldre og i bhg selv:love017
 
Har ikke vært kvalm siden fredag, så har et lite håp om at det bare var av andre grunner:smiley-angelic001 Eneste symptomet jeg har nå er at jeg er litt ekstra hormonell og lettrørt *bank i bordet*
 
Neseblod:arghh: Var mye plaga med førstemann også.
 
Stikk og murringer i livmor siste uken og to. Halsbrann/sure oppstøt har også meldt sin ankomst allerede.
Vært oppblåst og trett en periode også, men det kommer nok mye av progesteron tablettene jeg tar.
 
Mye murringer, kjennes som at mensen skal komme og det er dritskummelt :nailbiting:
Trøtt, hodepine og drømmer ekstremt.
 
Lå å vrei meg i sengen før jeg stod opp idag. Kjente det i nærheten av navleområdet. Litt ubehagelig. Alt e jo skummelt nå. Men e vell ingenting å være redd for?
Ting skal jo strekkes ❤️
Ellers er jeg ofte oppblåst, mye luft, mega vonde pupper. Kvisene har begynt å roe seg litt :p også veldig trøtt om dagen :)
 
Ømme brystvorter

Skikkelig herlig når guttungen prøver kose med dem i søvne :dead:
 
Vonde pupper, mye luft i magen, litt stikkinger i puppene idag, å kjenner en del som skjer i mage :)
 
Noen andre som e syyykt oppblåst i magen????
Om altså.. det er vanskelig å holde den inne, tror denne graviditeten blir vanskelig å holde skjult så veldig lenge!! Er jo bare 4+4 :hilarious:
 
Back
Topp