Symptomer

Jeg er bare SÅ trøtt!!!! Kan sovne hvor som helst når som helst. Akkurat sovet 1,5 time nå og kunne lett sovet dobbelt så lenge. Var ikke sånn i forrige graviditet! Rart at det kan være så forskjellig!
Jeg også. Sliter skikkelig på jobb. Fatter ikke hvordan jeg skal klare disse ukene. Flaks påska kommer snart.
 
Jeg også. Sliter skikkelig på jobb. Fatter ikke hvordan jeg skal klare disse ukene. Flaks påska kommer snart.
Jeg er også skikkelig trøtt. La meg klokken åtte i går! Haha! Veldig godt at det snart er påske, så man kan få sovet ut litt:p
 
Trøtt! Masse luft i magen. Murringer k magen og tunge pupper.

Men kan nesten ikke tro det ennå. Tror ikke på det før jeg får positiv digital tror jeg:)
 
Puppene verker mer og mer, men det kommer og går litt også.
Ikke like oppblåst nå, men så har jeg heller ikke spist så mye de to siste dagene.. Begynte å bli litt kvalm igår, men vet ikke om det er pga influensa, eller graviditeten... Kvalm er jeg hvertfall :(
 
Noen andre som har begynt og våkne tidlig? Haha.. Fra før positiv test har jeg våknet før klokka :p Irriterende.. Og når jeg sover.. Kan verden rase.. Da er jeg helt bevisstløs :p
 
Jeg er et B- menneske, men plutselig så har jeg begynt å legge meg tidlig og spretter opp om morran. Til og med i helgene. Er egentlig glad for den bivirkningen!
 
Jeg er et B- menneske, men plutselig så har jeg begynt å legge meg tidlig og spretter opp om morran. Til og med i helgene. Er egentlig glad for den bivirkningen!
Det er jeg og nemlig.. asså.. på lørdag våkna jeg 6.15.Måtte tisse selfølgelig.. Og lys våken.. Haha.. Så er jeg drit trøtt kl 20 om kvelden :p
 
Du vet det er hormoner i omløp når du sitter på kino med ungene på Alvin og gjengen og tårene renner så snart det er en rørende scene. :0 ;)
 
Kjenner det stikker i livmor av og til, ellers ingenting. Men har nettopp hatt influensa, som fortsatt henger litt igjen. Vanskelig å kjenne symptomer da :p Første svangerskap var jeg skikkelig kvalm allerede før IKM, trodde det var omgangssyke, men det vedvarte til jeg tok test og fortsatte lenge, hadde hyperemesis i følge jordmor. Svangerskap nr 2 hadde jeg ingen/lite symptomer ganske lenge.
 
Ømme pupper, tisser hyppigere og litt ligamentsmerter i lysken/bekken.
Heldigvis ikke angrepet av kvalme eller enorm trøtthet.. *bank i bordet* :D Er 5+3
 
Mitt første symptom er forsterket luktesans :happy: Jeg takler plutselig ikke lukta av stekt kjøtt :hungover: Har til og med stått opp midt på natten for å lufte :knegg: Ellers så har jeg bare merket litt ligamentsmerter og litt ømme pupper :happy:
 
Jeg var drit kvalm 5 dpo og 6 dpo PG kastet opp, men kjente jeg ikke var syk... Er fortsatt kvalm, men går bedre ;) Svir i niplene og stikker nede i magen :)
 
Jeg var drit kvalm 5 dpo og 6 dpo PG kastet opp, men kjente jeg ikke var syk... Er fortsatt kvalm, men går bedre ;) Svir i niplene og stikker nede i magen :) Og luft i magen, så masse luft i magen! Hahah
 
Eneste symptomene jeg har er ekstremt trøtt(er en del trøtt utenom graviditet også), også kan jeg bli skikkelig kvalm så fort jeg blir sulten.
Men vil ikke kalle det noe symptomer, merker ikke noe særlig til det!
Vært og er litt småbekymra, men nå kjenner og ser jeg livmora som har kommet en del over kanten, og det hjelper en del:D
 
Mitt første symptom er forsterket luktesans :happy: Jeg takler plutselig ikke lukta av stekt kjøtt :hungover: Har til og med stått opp midt på natten for å lufte :knegg: Ellers så har jeg bare merket litt ligamentsmerter og litt ømme pupper :happy:

Hadde det slik i forrige svangerskap, taklet ikke stekt/grillet kjøtt, og det var typisk i beste grillsesongen på sommeren :p Var en måneds tid mannen fikk ordne seg middag selv, han elsker grillmat..
 
Jeg har heller ikke ømme pupper, det hadde jeg på denne tiden i forrige svangerskap!

Jeg hadde også det forrige gang, det var det symptomet som kom først. Så når jeg allerede er litt nervøs, går jeg og lurer på hvorfor det ikke er sånn nå. Selv om jeg vet at det er forskjellig fra gang til gang, og jeg savner heller ikke de utrolig vonde puppene :)
 
Eneste symptomene jeg har er ekstremt trøtt(er en del trøtt utenom graviditet også), også kan jeg bli skikkelig kvalm så fort jeg blir sulten.
Men vil ikke kalle det noe symptomer, merker ikke noe særlig til det!
Vært og er litt småbekymra, men nå kjenner og ser jeg livmora som har kommet en del over kanten, og det hjelper en del:D
Hvor langt er du på vei?
 
Jeg er ekstremt trøtt! Sovner med en gang hodet treffer puta!
Kvalm på ettermiddag...større ømme pupper.
Men ikke mer symptomer enn at det må være såpass :p
 
Back
Topp