Symptomer som kommer og går

Perlemor til 3

Glad i forumet
Marsipanene 2019
Skuddårsspirene 2024
Det er litt av en berg og dalbane følelsesmessig å være gravid. I går kveld var jeg plutselig nesten symptomløs. Ingen murringer og stikkinger, litt mindre følsomhet i niplene, ikke trøtt i det hele tatt, ikke svimmel, ikke antydning til uvelhet. Samme i morges. Fikk jo totalangst og var sikker på det var over. Og før jeg visste ordet av det, så kom alle symptomene tilbake nå i formiddag. Haha. Skal prøve å slappe av og tenke at alt er bra inntil det motsatte er bevist, men er ikke enkelt... :)
 
Jeg har også opplevd at symptomene varierer litt og mest at kvalmen blir fraværende [emoji4] da blir man litt bekymret men for hver sag som går nærmer jeg med uke 12 !
 
Jeg har det akkurat på samme måte. Kjenner etter hele tiden! Stikningene/murringen i magen har faktisk gitt seg veldig, men kvalmen kommer og går fortsatt. Skulle ønske jeg kunne ha et eget ultralydapparat her hjemme som jeg kunne brukt hver gang eg var usikker :p
 
Jeg har det akkurat på samme måte. Kjenner etter hele tiden! Stikningene/murringen i magen har faktisk gitt seg veldig, men kvalmen kommer og går fortsatt. Skulle ønske jeg kunne ha et eget ultralydapparat her hjemme som jeg kunne brukt hver gang eg var usikker :p

Åh, det ønsker jeg meg også! Hihi. Hadde tar ul hver dag da[emoji38]
 
Samme her murringer og ømme bryster som kommer og går.
Men prøvde å snu meg kjapt på strandhåndkleet i stad og Guri som det røsket tak i siden av livmoren ... Auuuu
Tror det er normalt at symptomene kommer og går :)
 
Sånn er det her også. Jeg er ganske symptomløs i dag. Håper det varer ei uke nå mens jeg skal på reis :p men ja.. blir fort bekymret! er liksom så trygt med de symptomene!
 
Vert kvalm over en uke næmer seg 2 uker hvis jeg ikke tar feil :depressed: I de siste dagene og spesielt i de 2 - 3 siste dagene har jeg vært så mega kvalm at det kjennes ut som det ska komme opp, men som det ikke gjør :sorry: har vært sånn nesten i hele dag :depressed::depressed: noen som har tips uten om å snart stikke fingern i.munn for å få det opp ?:oops:
 
Vert kvalm over en uke næmer seg 2 uker hvis jeg ikke tar feil :depressed: I de siste dagene og spesielt i de 2 - 3 siste dagene har jeg vært så mega kvalm at det kjennes ut som det ska komme opp, men som det ikke gjør :sorry: har vært sånn nesten i hele dag :depressed::depressed: noen som har tips uten om å snart stikke fingern i.munn for å få det opp ?:oops:

Drikk sitronvann! Det hjelper meg veldig med å holde kvalmen i sjakk. Jeg må også passe på å ikke bli sulten, for da blir kvalmen brått mye være. Klarer ikke spise så mye, så passer på å spise litt og ofte. Kavring går greit å spise når kvalmen er her. Evt litt potetgull før jeg klarer spise noe annet. Dette hjalp meg sist, og jeg merker det fungerer nå[emoji4]
 
Drikk sitronvann! Det hjelper meg veldig med å holde kvalmen i sjakk. Jeg må også passe på å ikke bli sulten, for da blir kvalmen brått mye være. Klarer ikke spise så mye, så passer på å spise litt og ofte. Kavring går greit å spise når kvalmen er her. Evt litt potetgull før jeg klarer spise noe annet. Dette hjalp meg sist, og jeg merker det fungerer nå[emoji4]


har drukket en del sitronvann :) Har også prøvd det å spise lovehearts som faktisk har hjulpet litt, men ikke alltid 100%.
Spist litt potetgull, men har jo også vært sjokkosyk / godterisjuk :hilarious::hilarious: Prøver å spise litt og litt av gangen, men er ikke alltid matlysten er på topp, og att på til varm :hungover:
 
Drikk sitronvann! Det hjelper meg veldig med å holde kvalmen i sjakk. Jeg må også passe på å ikke bli sulten, for da blir kvalmen brått mye være. Klarer ikke spise så mye, så passer på å spise litt og ofte. Kavring går greit å spise når kvalmen er her. Evt litt potetgull før jeg klarer spise noe annet. Dette hjalp meg sist, og jeg merker det fungerer nå[emoji4]


Tørr heller ikke å stappe alt og ingenting, tilfelle det viser seg at jeg er gravid :shy: For ønsker ikke at det ender opp med TR pga det
 
Ikke vært så kvalm de siste dagen. Var kvalm noen dager i forrige uke. Skremmer vettet av meg, da jeg har to MA bak meg.
Hadde lite symptomer de gangen også. Er 4+3 i dag, så jeg velger å tro det er tidlig, å krysser fingre for mer kvalme neste uke
 
Ikke vært så kvalm de siste dagen. Var kvalm noen dager i forrige uke. Skremmer vettet av meg, da jeg har to MA bak meg.
Hadde lite symptomer de gangen også. Er 4+3 i dag, så jeg velger å tro det er tidlig, å krysser fingre for mer kvalme neste uke

Jeg var også stresset over at kvalmen ikke kom i uke 5, men nå er jeg 6+1 og skulle gjerne vært foruten ;)
 
5+4 og er trøtt som en dupp! Jeg vil bare sove...
Er ellers i fin form :)
 
Her også svinger symptomene fra dag til dag, men trøttheten og ømme bryster er der hver dag, så det er betryggende [emoji4]
 
Ingen symptomer her, annet enn strålinger nedover i lårene. :smiley-angelic002 Var akkurat slik sist også og var aldri kvalm eller dårlig, så håper virkelig på det nå også! :)
 
Føler det er litt symptomer her og der :hilarious: Kvalm, kastet litt opp, ryggsmerte / vondt i korsryggen, små vondt i hodet, godterisjuk, trøtt, heter opp / glo varm og hvis jeg ikke tar feil så skulle jeg vell ha hatt TR i dag hvis det ikke er en annen dag i denne uka :confused::confused: så vet ikke åssen symptomer som er rundt hjørnet :p
 
Back
Topp