"Symptomer" på fødsel?

MammaTilNurket

Februar 14 :)
Noen av dere som har født før som hadde spesielle symptomer på at noe kom til å skje? Andre ting enn rier og at vannet går? Har hørt at blant annet oppkast/diarè og hovent ansikt kan være tegn?
 
At magen tømmer seg er ganske vanlig. Med nr to var jeg på do tre ganger i løpet av dagen, og på kvelden startet det :)
 
Jeg hadde noen små blodspor når jeg var på toalettet i sta. Spent på om det kan være et tegn. :)
Brystene er også ganske ømme i dag.
 
Jeg har vært kvalm av og på siste 2 dagene + løpt på do i hvert fall 3 ganger for dag, ingen andre som har magesyke, så satser på at det er tegn på at det skjer noe snart ;)
 
hehe, ja, synes det kan skje noe snart her :) Har hatt sterke kynnere i flere uker, har vært uggen i magen noen dager og i natt forsvant slimproppen ;) Men siden dette er første gang vet jeg ikke om dette betyr at det er rett rundt hjørnet eller om det fremdeles kan ta sin tid :p
 
Sist gikk slimproppen og kvalmen kom den dagen jeg fødte, så for meg kom riene først. Vannet gikk aldri. Det eneste jeg husker fra før riene var mye toalettbesøk med utflod, løsere i magen og uro i kroppen.
 
Off, min termin var en uke siden, og ul termin er om en uke idag. Kjenner det kribler i magen etter å få se den lille, og ikke være gravid lengre. Blææ:p
kan ikke si jeg har noen tegn her heller gitt.
 
Er det normalt at slimproppen går? Den gik aldri forrige gang, og titter nøye etter denne gangen også, meen ingen ting nei.. :-(
 
Er det normalt at slimproppen går? Den gik aldri forrige gang, og titter nøye etter denne gangen også, meen ingen ting nei.. :-(

Den gikk aldri hos meg heller, eller, den kom sikkert underveis i fødselen en eller annen gang, men ikke sånn at jeg fikk det med meg for å si det sånn...


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp