Syklus etter MA

Januar17

Glad i forumet
Januar 2017
Oktoberfruene 2018
Hei dere! Jeg hadde en MA i mai. Fikk tilbake mensen 15 juni. Jeg har en stabil syklus på 28 dager. Men i går var det litt blod på papiret da jeg tørket meg. Og i dag har det kommet litt brunaktig i bindet. Altså er det mensen jeg får? 14 dager før jeg egentlig skal ha mensen? Jeg skjønner ingenting her jeg… Noen som har opplevd noe liknende? Og hva skjer med eggløsning? Jeg skjønner virkelig ingen ting jeg.
 
Hei dere! Jeg hadde en MA i mai. Fikk tilbake mensen 15 juni. Jeg har en stabil syklus på 28 dager. Men i går var det litt blod på papiret da jeg tørket meg. Og i dag har det kommet litt brunaktig i bindet. Altså er det mensen jeg får? 14 dager før jeg egentlig skal ha mensen? Jeg skjønner ingenting her jeg… Noen som har opplevd noe liknende? Og hva skjer med eggløsning? Jeg skjønner virkelig ingen ting jeg.
Så vondt at du har opplevd en MA!

Jeg hadde veldig stabile sykluser før min MA og medisinsk abort. I etterkant var syklusene ustabile, eggløsningen tidligere i tillegg til at jeg hadde en del mellomblødninger. Tempet og tok eggløsningstester, så vet jo at jeg hadde eggløsning! Men kroppen var helt rar. Tok noen sykluser før det stabiliserte seg og jeg ble gravid igjen.
 
Takk for svar ❤️ Trist å høre at du også har hatt MA. Men fint å høre at du ble gravid og alt går/gikk bra Visste ikke noe om dette selv før jeg opplevde det i Mai.
Så det er ikke uvanlig at syklusen og kroppen er litt rar etter MA? Jeg trodde syklusen kom i sin normale igjen etter jeg fikk 1 mens etter spontanaborten. Jeg måtte ta utskraping, så har ikke tatt medisinsk abort.
Har hatt stabil syklus hele tiden frem til MA.
 
Takk for svar ❤️ Trist å høre at du også har hatt MA. Men fint å høre at du ble gravid og alt går/gikk bra Visste ikke noe om dette selv før jeg opplevde det i Mai.
Så det er ikke uvanlig at syklusen og kroppen er litt rar etter MA? Jeg trodde syklusen kom i sin normale igjen etter jeg fikk 1 mens etter spontanaborten. Jeg måtte ta utskraping, så har ikke tatt medisinsk abort.
Har hatt stabil syklus hele tiden frem til MA.
Slik jeg har forstått det er det veldig vanlig med syklusstull i etterkant. Det er jo på en måte en liten fødsel man har vært gjennom, så ikke så rart egentlig! Kommer nok også an på hvor langt man er på vei. Kroppen kommer seg gjerne fortere om det ikke er mye hcg i kroppen, i tillegg så er jo dette ulikt fra person til person :Heartred håper kroppen din kommer til seg selv fort! Men ut fra hva jeg har lest er det veldig vanlig det både du og jeg har opplevd. Stor klem:Heartred

Forresten så ble syklusen min helt stabil igjen, det tok bare litt tid!
 
Tusen takk for utfyllende svar ❤️ Veldig fint å kunne spørre her og få gode svar Håper kroppen kommer til normalen snart.
Ønsker deg god sommer
Stor klem tilbake ❤️
 
Syklusen min var i ulage første 4 månedene etter MA/abort. Lengre sykluser, senere eggløsning, kortere lutealfase, mellomblødninger osv. Den 5 måneden var syklusen min normal, og da ble jeg gravid igjen.
Ganske normalt at syklusen kan være litt på bærtur en periode etterpå. Skikkelig frustrerende når det står på :Heartred Håper du er i normal syklus snart. Og lykke til videre!
 
Syklusen min var i ulage første 4 månedene etter MA/abort. Lengre sykluser, senere eggløsning, kortere lutealfase, mellomblødninger osv. Den 5 måneden var syklusen min normal, og da ble jeg gravid igjen.
Ganske normalt at syklusen kan være litt på bærtur en periode etterpå. Skikkelig frustrerende når det står på :Heartred Håper du er i normal syklus snart. Og lykke til videre!
Tusen takk for svar ❤️ Det er veldig godt å høre at det er normalt. Jeg skjønte virkelig ingen ting da det plutselig var litt blod på papiret.
Så bra du ble gravid fort etter syklusen var normal igjen ❤️
God sommer
 
Back
Topp