Sykemelding

Bringebærpudding

Gift med forumet
Assistert-jentene
Julikulene 2020
hei dere! I forbindelse med forsøk, når får vi sykemelding? :) og får mannen sykemelding ved uttak?
 
Fikk også på uttaksdagen! Og kan ikke huske at mannen fikk!
 
Fikk på uttaksdagen og to dager til. Dette dekket også innsett. Mannen fikk ikkeno
 
Jeg fikk på uttaksdato + to dager, mannen fikk ingenting :)
 
Fikk sykemelding på uttaksdagen + to dager til. Mannen fikk ingen sykemelding. (Spurte ikke om sykemelding til mannen heller).
 
Får dere sykmelding av klinikk eller fastlege? :)
 
Får dere sykmelding av klinikk eller fastlege? :)

Jeg har kun fått av fastlege siden jeg ikke har ønsket å levere sykemeldinger signert av fertilitetsavdelingen på jobben. :)
 
Jeg har kun fått av fastlege siden jeg ikke har ønsket å levere sykemeldinger signert av fertilitetsavdelingen på jobben. :)


Jeg jobber hos meg selv, så det går fint, men hvis man ikke får innsett før på dag 3-5, får man sykmelding av klinikken for det?
 
Jeg jobber hos meg selv, så det går fint, men hvis man ikke får innsett før på dag 3-5, får man sykmelding av klinikken for det?
Sjekk med klinikken din. Sikkert litt forskjellig praksis. Tror ikke alle gir SM for innsettingsdagen heller lenger.
 
Jeg jobber hos meg selv, så det går fint, men hvis man ikke får innsett før på dag 3-5, får man sykmelding av klinikken for det?

Jeg vet ikke hva de gjør på klinikken, siden jeg får via fastlegen, men jeg får for enkeltdager ved behov i forbindelse med behandling. Siden det er et stykke å kjøre. Hvis du jobber i nærheten så vil du jo egentlig kunne dra på jobb etter innsett om du er i form og orker det da. :)
 
Jeg fikk beskjed om at jeg kunne få sykemelding de dagene, dette sa de på sykehuset når vi var på siste samtale før oppstart
 
Jeg vet ikke hva de gjør på klinikken, siden jeg får via fastlegen, men jeg får for enkeltdager ved behov i forbindelse med behandling. Siden det er et stykke å kjøre. Hvis du jobber i nærheten så vil du jo egentlig kunne dra på jobb etter innsett om du er i form og orker det da. :)


Jeg bor nesten 40 mil unna behandlings sted, så bruker 10 timer tur/retur, derfor jeg lurte ifm med sykmelding ....:happy7
 
Jeg bor nesten 40 mil unna behandlings sted, så bruker 10 timer tur/retur, derfor jeg lurte ifm med sykmelding ....:happy7

Jeg fikk det som sagt, men det var jo av fastlegen. Så det går an, men du må vel nesten spørre din egen klinikk om du får av dem. :)
 
Jeg har alltid fått SM selve uttaksdagen og dagene frem til innsett + innsettsdagen. Det er klinikkene som har gitt SM, ikke fastlegen
 
Back
Topp