Sykehus laget Snapchat-konto...

Helt tullete! Hva hadde de trodd? Og bør man ikke bruke tiden sin på andre ting?
 
Last edited:
Ideen i seg selv virker litt unødvendig.. Men hadde ikke sett noe *galt* i det, så lenge de overholdt taushetsplikt, bevarte pasienter osv..
Men når det går som det gikk, er det selvsagt ikke OK!
 
Skjønner ikke behovet. De pengene kunne gått til noe annet, og forstår ikke hvorfor sykehus skal reklamere på snap? Syns ikke det er greit.
 
Har ikke lest artikkelen, men syns det høres merkelig ut.
 
Jeg ser ikke helt poenget med dette...

Hvis jeg skal ta min arbeidsplass som er en barnehage, kunne det bli brukt som reklame for barnehagen og info til foreldrene. Men hva er poenget med å følge ansatte på et sykehus? :p Hvorfor bruke tid på det ?

Og ang personvern, da burde de hatt en grundig opplæring først!!!
 
Last edited:
Kunne ikke tenkt meg det på min arbeidsplass.
 
Jeg forstår ikke hvorfor et sykehus skal ha snap :p finnes vel andre sosiale medier som er bedre til sånt bruk.
 
Synes dette høres tåpelig ut :p ser ikke noe vits med og gå og snappe på et sykehus.. Det er jo bare tull..
 
Høres ut som en fantastisk dårlig idé at ansatte skal snappe om arbeidsdagen sin!

Siden de har enten pasienter, pårørende eller sensitiv informasjon rundt seg nesten hele tiden kan det uansett ikke være mye spennende de kan få tatt bilde av og må være vanskelig å unngå alt det der, noe som artikkelen er et godt bevis på
 
Synes det hørtes gøy ut! La dem til, men ikke vært noen oppdateringen etter at det var noen som ikke tok hensyn til personvernet.
 
Back
Topp