Sy-, strikke- og hekletråd

Tusen takk, sitter jo nesten her å rødmer av alt det fine du har å si om håndarbeidet mitt :D Men tepper, grytekluter og andre småting er jo ikke "bare" det heller da. Det vognteppet ditt var jo nydelig! Hadde aldri trodd du var selvlært nybegynner når du har produsert noe sånt :)


Takk, mine håndarbeidseksperter i familien har alltid vært flau over at dattera/barnebarnet/niesen verken kan sy, strikke, hekle eller male. Så bestemte meg for å lære da ei venninne av søsteren min ble gravid, men enten opp med at teppet tok jeg selv. Min mor og mormor har alt kritisert teppet og funnet feil, særlig i monteringen. Men men jeg har laget det selv og er stolt av det.
 
Takk, mine håndarbeidseksperter i familien har alltid vært flau over at dattera/barnebarnet/niesen verken kan sy, strikke, hekle eller male. Så bestemte meg for å lære da ei venninne av søsteren min ble gravid, men enten opp med at teppet tok jeg selv. Min mor og mormor har alt kritisert teppet og funnet feil, særlig i monteringen. Men men jeg har laget det selv og er stolt av det.
Jøssenavn, jeg blir litt sjokkert over familien din jeg :O For det første så er man jo nybegynner, da blir ikke alt perfekt, og for det andre så spiller det vel ingen rolle. Teppet er jo kjempefint og jaggu gjør det ikke det et teppe skal også, nemlig varme den lille kroppen det er laga til. Nei, jeg synes du skal være kjempestolt av at du helt på egenhånd har lært deg å hekle, funnet passende garn og snekret sammen et kjempefint teppe som du og mini kommer til å ha både nytte og glede av i månedene og åra som kommer :)
 
Strikket min første genser, baby-skappel<3 Ikke perfekt, men veldig søt :)
9cbb0dfcaf868b1728d5a8f32c5a5aea
 
Det er den samme :) men lagde den kortere slik at den passer til nyfødt <3
 
Vis vedlegget 202454
Storesøster ønsket seg en kjole til hun skal være med og hente hjem minstebror fra sykehuset, så da ble det denne kjappstrikkakjolen :)
Så fin :)
Kanskje jeg skulle strikke slik til julebildet mitt :)
En kjole til frøkna og romper til lillebror.
Får man single oppskrifter på de?
 
Så fin :)
Kanskje jeg skulle strikke slik til julebildet mitt :)
En kjole til frøkna og romper til lillebror.
Får man single oppskrifter på de?
Takk :) Ja de er jo kjempesøte, og jeg kjøpte oppskrift fra paelas på kun kjolen og romperen :)
 
Back
Topp