Svingbare eller ikke svingbare hjul

☆ Lilletrille ☆

Lykkelig mamma
♡Junigull 2016♡
Hva har du og hva ville du valgt? :)
 
Vi valgte å ikke ha det :) Veldig fornøyd med valget :)
 
Jeg hater svingbare hjul! Har prøvd begge deler, og jeg har mye bedre kontroll over hjul som ikke kan svinge.
 
Har uten sving, føler jeg har best kontroll på vogna da.
 
Svingbare som kan låses, helt klart. Har hatt begge deler og var uten tvil mest fornøyd med svingbare (som kunne låses de ytterst få gangene det var best) :).
 
Svingbare som kan låses! Har hatt begge deler, og ambefale absolutt med svingbare hjul! Helt fantastisk ( iallfall emmaljunga sin)

Men det er også viktig og se på størrelsen på hjula! Små svingbare hjul er ikke så godt og trille på. Må være gode hjul som ha ritt størrelse på.
 
ImageUploadedByBV Forum1451481342.333233.jpg
Som denne? :)
 
Har emmaljunga med duo s air understell og er veldig fornøyd! Syns svingbare er så utrolig deilig, slipper å løfte på vogna og så urolig kjekt i butikken :D liker også at jeg har lufthjul, syns de er bedre å trille, spesielt på grus, brostein og snø :)

Og hvis du skal ha svingbare hjul, velg store framhjul og ikke sånn som feks nitro til emmaljunga!(super nitro er derimot bra og har god størrelse på hjula)
 
Svingbare, og låsbare. Svingbare er gull i butikk og på asfalt, men ubrukelig på ujevnt underlag.
 
Har begge deler. Har til å med begge deler til emmaljunga edge duo. De er gode til hvert sitt bruk. Jeg liker 4 faste og vinteren og svingbare er helt ypperlig på sommeren og på kjøpesenter. Men jeg har vogndilla så har 4 barnevogner hvor det er 2 understell til emmaljunga.
 
Hadde ikke, og elsket vognene vi hadde. Men på trilla var det hjul som kunne låses. Verste trilla vi var borti. Tung og umulig å bruke utendørs! Var kun grei nok inne på kjøpesenter, og guttungen hatet å sitte i trilla uansett.
 
Svingbar som kan låses, hadde en gang en ekstra vogn med faste hjul, den kom jeg ikke overens med.
 
Svingbare som kan låses, og er så store som mulig (emmaljunga super nitro denne gangen)
 
Back
Topp