svarte ffffffffffffff

luna mor

Elsker forumet
Jeg blir så jævli lei meg.......i sted var jeg på butikken og handlet...da dro jeg like godt nedom kirkegården for å si hei til mine to små engler.....men jeg blir så lei meg
nå er snøen borte,jeg ser at graven deres har sunket.det gjør så ondt inni hjertet mitt.det er en nydelig kirkegård de ligger på med utsikt til sjøen...men idag var det vanskelig å være der.det er 6 minus og blåser helt for jævlig så jeg orket knapt være der et minutt[:(]
gravstøtten deres er skjev og det får vi ikke rettet på før til våren....jeg blir så lei meg...de skulle jo vært hjemme i stuen sammen med meg og storsøsknene sine nå i varmen istedet ligger de på kirkegården alene og i kulden...det er så urettferdig...jeg hyler høyt snart av frustrasjon.skulle så gjerne hatt de hjemme hos meg men det er jo ingenting jeg kan gjøre[:(]HYYYYYYYYYYYYYYYYYYL
 
off, får vondt av deg[:(], utrolig trist at du føler det sånn...
vet ikke helt hva jeg skal si, men prøv å tenk på at de er inni hjertene deres hvor det er utrolig god og varmt og blir tenkt på hver dag....
 
uff så trist[:(],sender mange varme klemmer til deg
 
ORIGINAL: sarahsmamma

uff så trist[:(],sender mange varme klemmer til deg

 
Signerer
 
Uffda luna mor! [:(]
 
Noen ganger er det godt å besøke graven og andre ganger ripper det bare opp i sårene. Husker da vi oppdaget at graven til Milli hadde sunket og. Var en ubehagelig opplevelse. Det ytre betyr en del, men det hjelper på om man kan bruke graven til et sted hvor man kan prate til englene.
 
Urettferdighet finnes ikke - det finnes ingen forklaring på grusomheten vi har opplevd. Den er en del av oss for alltid. Det gjelder bare å ikke la den mørke siden av det vinne. Ungene er dine selv om de ikke er her. De titter ned fra stjernene og passer godt på.
 
Sender alle mine trøsteklemmer din vei i kveld!
 
Maur, Milli og Pitteliten
 
huff maur.jeg blir altid så trist og glad på en gang når jeg får svar fra deg....du virker nesten som en gammel klok kone som alltid vet hva du skal si....dere andre også takk for svar...er bare en drittdag...
se gravstedet slik i den tilstanden det var i dag var lite morsomt...mannen min hadde tenkt seg en tur bort han også men orket ikke...
er så fælt når det har sunket og gravstøtta står på skeiven[:(]

men det er jo ikke en dritt vi får gjordt før til våren...så jeg håper det blir vår snart.....
men det er jo f meg meltdt 8 til 10 minus her i mårra....[&:]ussa kaldt
 
kjære deg da.Får helt vondt inni meg og tårer i øynene jeg...[:(]føler så med deg.sender deg mange trøsteklemmer.
 
ORIGINAL: Lille Bea

Kan ikke forestille meg smerten din, men gråter med deg nå[:(]
 
Huff så trist[:(][:(]
Har det på samme måte som deg...
Derfor har ikke jeg vært der på en stund, og derfor ligger det et snev av dårlig
samvittighet her hos meg...[:(]
Er også veldig lei meg gråter en del, så du er ikke alene.
Alt er så urettferdig, der ligger de i kulda, mens de heller skulle være her hjemme i varmen hos oss..[:(]
Føler virkelig med deg og vet akkurat hvordan du har det...
Vi får håpe det blir bedre og sommer snart.
Men trist blir det jo uannsett[:(]
 
Sttooor trøste klem fra meg edvine.
 
takk for fine ord edvine...vi skal dit med nye blomster til helgen jeg og mannen min.blir tungt tror jeg,,,,bare det blir vår snart så vi kan ordne opp der
 
ORIGINAL: Lille Bea

Kan ikke forestille meg smerten din, men gråter med deg nå[:(]
sigenerer, helt forferdelig da[:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(]
 
Back
Topp