Svak muskulatur i armene? Helseangst og redd

hvitveis11

Andre møte med forumet
Hei alle nybakte mødre :)
Jeg har ei jente på 7 uker som jeg fullammer.. Hun er ca 5,5 kg. Jeg har tidligere slitt med helseangst, og siste to ukene har denne blusset opp til de grader. Jeg føler meg rett og slett støl, svak og skjelven i hendene mine hele tiden! Jeg skjønner jo at det kan komme av at jeg bærer mye på henne, men skulle tro at jeg ble sterk av det og ikke svak og skjelven? .. Klarer ikke tenke logisk, har blitt dritredd for ALS.

Noen som kjenner på noe av det samme?
 
Jeg vil anbefale deg å ta en tur til legen, mange årsaker til at kroppen kan bli sløv. Kan være du mangler mineraler eller vitaminer også, uten at det skal være noe annet :) lykke til
 
Jeg tror nok det kan være pga noe du mangler. Men om barnet er 7 uker så skulle du vel vært på 6ukers kontroll hos legen?;)


TuMmY LoVe
 
Det kan jo være mange og naturlige årsaker til dette. Jeg ville snakket med legen min, og evt oppsøkt noen terapeuter og snakke med om helseangsten. Dersom din helseangst har samme effekt på deg, som på mange andre, så sitter du å nileser på symtomer på nettet, også føler du deg enda sykere og reddere etter det?
Så snakk heller med legen din og noen som kan veilede deg gjennom angsten din, og ikke la Google gi deg fikse fantasier om hva det kan være som feiler deg ;)

Sender deg en varm styrke klem <3
 
Back
Topp