Suppekuren..

ORIGINAL: Jadasåneidaså

Hvilken suppekur tenker du på?
Er det den rikshospitalets forbrenningssuppekur??

For da sier jeg bare lykke til! Gikk bra i tre dager, men når man skal spise det til frokost for tredje gang(etter å kun ha spist det), stoppa det seg for meg iallefall. Alt kom i retur i en fart du ikke har sett maken til![:'(]


        Rikshospitalets diett


Forbrenningssuppe fra Vest Agder Sykehus

1-2 bokser tomat
2,5 l vann
2 grønne paprika
3 store løk
1 stor hodekål
1 neve selleri
2 buljongterninger
2 ts. salt (evt tabasco og cheyennepepper)
1 ts pepper
Oregano
Timian

La suppen småkoke i ca 1 time til grønnskaene er møre. Avkjøl og ha suppen i en beholder. Suppen holder seg i kjøleskapet i en uke. Den kan også fryses. Denne suppen kan spises når som helst, og så mye du bare vil. Jo mer suppe du spiser, -desto større vekttap. Er du ute hele dagen, kan du ta med deg suppe på termos.

Dag 1
All frukt untatt bananer. Spis bare frukt og suppe.

Dag 2
Alle grønnsaker. Spis deg mett på all slags friske, rå eller boksgrønnsaker. Prøv å spise mest bladgrønnsaker, og hold deg unna bønner, erter og mais. Alt sammen spises sammen med suppen. Til middag unner du deg en bakt potet med smør.

Dag 3
Spis all den suppe frukt og grønnsaker du ønsker.

Dag 4
Bananer og skummet melk. Spis så mye som 3 bananer, drikk så mye skummet melk du kan klare, sammen med suppen. Bananer er rike på kalorier og karbohydrater, det samme gjelder melk. Men akkurat i dag trenger kroppen din kalium, karbohydrater, proteiner og kalsium for å minske din trang til sukkertøy.

Dag 5
Biff og tomater. Du kan spise ca 300 gram biff og en boks tomater, evt 6 ferske. Prøv å drikke minst 6-8 glass vann i dag for å skylle vekk urinsyren i kroppen din. Spis suppen minst en gang i dag.

Dag 6
Biff og grønnsaker. Spis etter hjertet. Du kan tom spise 2-3 biffer med bladgrønmnsaker. Vær sikker på å få spist suppen minst en gang i dag.

Dag 7
Brun ris. Usukret frukt juice og grønnsaker. Igjen spis deg mett. Suppen bør spises minst en gang i dag også.

* * *


Etter 7 dager skal du ha mistet 5-8 kg. Hvis du har mistet mer, avstå fra dietten i 2 dager før du begynner igjen. Denne 7-dagersdietten kan brukes så ofte du vil. Hvis den blir fulgt korrekt vil den rense kroppen din for slaggstoffer og gi deg en mer behagelig følelse. Dietter er raskt fettforbrennende, og hemmeligheten er at du vil forbrenne mer kalorier enn du tar inn.

Definitivt NEI-mat: brød, alkohol og kullsyreholdig drikke. Hold deg til vann, the uten sukker, svart kaffe, fruktjuice uten sukker og skummet melk. Har du bestemt deg for å drikke alkohol, hold deg unna dietten i minst 24 timer først.

Du kan spise kokt eller bakt kylling uten skinn i stedet for kjøtt. Du kan også bytte ut kjøtt med kokt fisk, men da kun en av dagene. Dette fordi du trenger det høye proteininnholdet i biffen en av dagene.

Bruk urtesalt som erstatning for vanlig salt.




Da blir du kanskje en Stup-i-dass.. [X(]

Meen nei.. Har lyst og prøve med er redd for og faile i enda noe. :p
 
Den hørtes jo egentlig grei ut da,er suppen noe god .. ?
 
Etter 4 og en halv dag..spøy jeg den j**la suppa opp igjen..urk
 
men gikk ned 2,5 kg på de dagene tror  jeg..og ja de gikk rett på igjen
 
Jeg gikk på den en stund etter fødselen. Hadde 10 kg for mye og de satt godt!
Gikk på suppekur en uke,og gikk ned 3 kg. Fortsatte bare å gå ned etter det,og stoppa på 63 kg [:D]
For meg funka den som bare det! [:D] Jeg har ikke trent,ikke spist sunt,ingenting,men ikke gått opp igjen noe!
 
ORIGINAL: *NinaOgVesla

ORIGINAL: Jadasåneidaså

Alt kom i retur i en fart du ikke har sett maken til![:'(]


        
Da blir du kanskje en Stup-i-dass.. [X(]



Haha![:D]
 
ORIGINAL: *NinaOgVesla

Den hørtes jo egentlig grei ut da,er suppen noe god .. ?


Ja, knallgod![:D] Merk at jeg er på dag 1, da..[8D]

Jeg hadde litt annen oppskrift enn den over her.
 
Jeg kunne ønske jeg orket å lage noe sånt... Og følge noe sånt.
 
ORIGINAL: hissigproppen

Jeg kunne ønske jeg orket å lage noe sånt... Og følge noe sånt.


Det er ikke mye arbeid å lage. Men verre å følge [8D]
 
ORIGINAL: kiwi.

ORIGINAL: hissigproppen

Jeg kunne ønske jeg orket å lage noe sånt... Og følge noe sånt.


Det er ikke mye arbeid å lage. Men verre å følge [8D]

Men selv lite arbeid er arbeid... hehe.
Jeg orket ikke å lese hele dietten en gang. Ble sliten bare av det [:D] Telles det som trim?
 
Gjekk på denne for ein del år sida, og gjekk vel ned 3-5 kg på ei veke om eg hugsar rett.
Kunne tenkt meg å prøve igjen!
Syns suppa er god, men ein vart jo driiiit lei av den på slutten av kuren... (lett å sprekke fullstendig etter ein slik kur, når ein plutselig har "lov" til å ete alt..!)
Ein anna bakdel var at eg gjekk rundt og lukta kronisk løk...... og det var ikkje bare ånden, men heile meg som utskilte den ekle lukta [X(] til og med handklea eg brukte etter dusjing lukta gruuusomt [&:]
 
Jeg har prøvd 7 dagers kuren. Kom til dag 3 og jeg holdt på å svime bare jeg stod. Hjernen fungerte ikke, var helt ute å kjørte.
Slike kurer ødelegger forbrenningen også, så anbefales ikke.
 
ORIGINAL: dikkedikk

Slike kurer ødelegger forbrenningen også, så anbefales ikke.


Dette stemmer ikke.
 
ORIGINAL: hissigproppen

ORIGINAL: kiwi.

ORIGINAL: hissigproppen

Jeg kunne ønske jeg orket å lage noe sånt... Og følge noe sånt.


Det er ikke mye arbeid å lage. Men verre å følge [8D]

Men selv lite arbeid er arbeid... hehe.
Jeg orket ikke å lese hele dietten en gang. Ble sliten bare av det [:D] Telles det som trim?


Hahahaha Definitivt! [:D]
 
ORIGINAL: *NinaOgVesla

ORIGINAL: Jadasåneidaså

        Rikshospitalets diett


Forbrenningssuppe fra Vest Agder Sykehus

1-2 bokser tomat
2,5 l vann
2 grønne paprika
3 store løk
1 stor hodekål
1 neve selleri
2 buljongterninger
2 ts. salt (evt tabasco og cheyennepepper)
1 ts pepper
Oregano
Timian

La suppen småkoke i ca 1 time til grønnskaene er møre. Avkjøl og ha suppen i en beholder. Suppen holder seg i kjøleskapet i en uke. Den kan også fryses. Denne suppen kan spises når som helst, og så mye du bare vil. Jo mer suppe du spiser, -desto større vekttap. Er du ute hele dagen, kan du ta med deg suppe på termos.

Dag 1
All frukt untatt bananer. Spis bare frukt og suppe.

Dag 2
Alle grønnsaker. Spis deg mett på all slags friske, rå eller boksgrønnsaker. Prøv å spise mest bladgrønnsaker, og hold deg unna bønner, erter og mais. Alt sammen spises sammen med suppen. Til middag unner du deg en bakt potet med smør.

Dag 3
Spis all den suppe frukt og grønnsaker du ønsker.

Dag 4
Bananer og skummet melk. Spis så mye som 3 bananer, drikk så mye skummet melk du kan klare, sammen med suppen. Bananer er rike på kalorier og karbohydrater, det samme gjelder melk. Men akkurat i dag trenger kroppen din kalium, karbohydrater, proteiner og kalsium for å minske din trang til sukkertøy.

Dag 5
Biff og tomater. Du kan spise ca 300 gram biff og en boks tomater, evt 6 ferske. Prøv å drikke minst 6-8 glass vann i dag for å skylle vekk urinsyren i kroppen din. Spis suppen minst en gang i dag.

Dag 6
Biff og grønnsaker. Spis etter hjertet. Du kan tom spise 2-3 biffer med bladgrønmnsaker. Vær sikker på å få spist suppen minst en gang i dag.

Dag 7
Brun ris. Usukret frukt juice og grønnsaker. Igjen spis deg mett. Suppen bør spises minst en gang i dag også.

* * *


Etter 7 dager skal du ha mistet 5-8 kg. Hvis du har mistet mer, avstå fra dietten i 2 dager før du begynner igjen. Denne 7-dagersdietten kan brukes så ofte du vil. Hvis den blir fulgt korrekt vil den rense kroppen din for slaggstoffer og gi deg en mer behagelig følelse. Dietter er raskt fettforbrennende, og hemmeligheten er at du vil forbrenne mer kalorier enn du tar inn.

Definitivt NEI-mat: brød, alkohol og kullsyreholdig drikke. Hold deg til vann, the uten sukker, svart kaffe, fruktjuice uten sukker og skummet melk. Har du bestemt deg for å drikke alkohol, hold deg unna dietten i minst 24 timer først.

Du kan spise kokt eller bakt kylling uten skinn i stedet for kjøtt. Du kan også bytte ut kjøtt med kokt fisk, men da kun en av dagene. Dette fordi du trenger det høye proteininnholdet i biffen en av dagene.

Bruk urtesalt som erstatning for vanlig salt.




Da blir du kanskje en Stup-i-dass.. [X(]

Meen nei.. Har lyst og prøve med er redd for og faile i enda noe. :p

Denne kunne jeg tenke meg å prøve
 
ORIGINAL: hissigproppen

Jeg kunne ønske jeg orket å lage noe sånt... Og følge noe sånt.


Men steke kjøttkakker i svarteste natta er lett match..[:-][:D]
 
Hmm, spennende. Fikk lyst til å prøve faktisk. [:)]
 
legger igjen et spor. detta skal pröves! tenk om jeg kan gaa fra makkapakka til hopsy deisy!
 
ORIGINAL: Jadasåneidaså

Hvilken suppekur tenker du på?
Er det den rikshospitalets forbrenningssuppekur??

For da sier jeg bare lykke til! Gikk bra i tre dager, men når man skal spise det til frokost for tredje gang(etter å kun ha spist det), stoppa det seg for meg iallefall. Alt kom i retur i en fart du ikke har sett maken til!
[:'(]


        Rikshospitalets diett


Forbrenningssuppe fra Vest Agder Sykehus

1-2 bokser tomat
2,5 l vann
2 grønne paprika
3 store løk
1 stor hodekål
1 neve selleri
2 buljongterninger
2 ts. salt (evt tabasco og cheyennepepper)
1 ts pepper
Oregano
Timian

La suppen småkoke i ca 1 time til grønnskaene er møre. Avkjøl og ha suppen i en beholder. Suppen holder seg i kjøleskapet i en uke. Den kan også fryses. Denne suppen kan spises når som helst, og så mye du bare vil. Jo mer suppe du spiser, -desto større vekttap. Er du ute hele dagen, kan du ta med deg suppe på termos.

Dag 1
All frukt untatt bananer. Spis bare frukt og suppe.

Dag 2
Alle grønnsaker. Spis deg mett på all slags friske, rå eller boksgrønnsaker. Prøv å spise mest bladgrønnsaker, og hold deg unna bønner, erter og mais. Alt sammen spises sammen med suppen. Til middag unner du deg en bakt potet med smør.

Dag 3
Spis all den suppe frukt og grønnsaker du ønsker.

Dag 4
Bananer og skummet melk. Spis så mye som 3 bananer, drikk så mye skummet melk du kan klare, sammen med suppen. Bananer er rike på kalorier og karbohydrater, det samme gjelder melk. Men akkurat i dag trenger kroppen din kalium, karbohydrater, proteiner og kalsium for å minske din trang til sukkertøy.

Dag 5
Biff og tomater. Du kan spise ca 300 gram biff og en boks tomater, evt 6 ferske. Prøv å drikke minst 6-8 glass vann i dag for å skylle vekk urinsyren i kroppen din. Spis suppen minst en gang i dag.

Dag 6
Biff og grønnsaker. Spis etter hjertet. Du kan tom spise 2-3 biffer med bladgrønmnsaker. Vær sikker på å få spist suppen minst en gang i dag.

Dag 7
Brun ris. Usukret frukt juice og grønnsaker. Igjen spis deg mett. Suppen bør spises minst en gang i dag også.

* * *


Etter 7 dager skal du ha mistet 5-8 kg. Hvis du har mistet mer, avstå fra dietten i 2 dager før du begynner igjen. Denne 7-dagersdietten kan brukes så ofte du vil. Hvis den blir fulgt korrekt vil den rense kroppen din for slaggstoffer og gi deg en mer behagelig følelse. Dietter er raskt fettforbrennende, og hemmeligheten er at du vil forbrenne mer kalorier enn du tar inn.

Definitivt NEI-mat: brød, alkohol og kullsyreholdig drikke. Hold deg til vann, the uten sukker, svart kaffe, fruktjuice uten sukker og skummet melk. Har du bestemt deg for å drikke alkohol, hold deg unna dietten i minst 24 timer først.

Du kan spise kokt eller bakt kylling uten skinn i stedet for kjøtt. Du kan også bytte ut kjøtt med kokt fisk, men da kun en av dagene. Dette fordi du trenger det høye proteininnholdet i biffen en av dagene.

Bruk urtesalt som erstatning for vanlig salt.





vurderer og begynne neste uke. [:)] jeg har 30 kg jeg skal ned. [X(]
 
Til og med mannen syns den var god![:D]

Så sendte han meg ut etter shishkebab..[8D]
 
You must log in or register to reply here.
Back
Topp