Sulten!

Jeg var bombesikker på at jeg hadde lagt på meg minst 4 kg med tanke på at jeg spiser hele tiden, så du kan si jeg ble lettere sjokkert da jeg sjekket vekta igjen. Men har også slitt mye med kvalme og oppkast, så det er vel sikkert derfor. Regner med at nå når kvalmen har gitt seg mer at vekta peker oppover :D
Haha, tok på meg ei bukse var ok for 4 uker siden. En del strammerr nå ja. Så har definitivt lagt på meg litt [emoji54]
 
Haha, tok på meg ei bukse var ok for 4 uker siden. En del strammerr nå ja. Så har definitivt lagt på meg litt [emoji54]
Ikke definitivt. Jeg får ikke igjen buksene mune lenger, men fortsatt ned 1kg...
 
  • Liker
Reactions: Hl
Hm. Jeg må finne meg ei vekt i morgen å sjekke [emoji23]
Huff, vil ikke veie meg. De første ukene spiste jeg mye og var sulten hele tiden, og jeg ville ha alt mulig av mat. Er fortsatt sulten, men nå er kroppen mer selektiv om hva den vil ha. Så nå er det mye knekkebrød og frukt det går i. Men buksene er for trange i magen nå. Er 9 uker på torsdag :sorry:
 
Huff, vil ikke veie meg. De første ukene spiste jeg mye og var sulten hele tiden, og jeg ville ha alt mulig av mat. Er fortsatt sulten, men nå er kroppen mer selektiv om hva den vil ha. Så nå er det mye knekkebrød og frukt det går i. Men buksene er for trange i magen nå. Er 9 uker på torsdag :sorry:
Det går i mye knekkebrød og frukt her også. Men går ofte rundt med den følelsen av at jeg aldri blir mett. Sånn som akkurat nå. Prøver å spise meg mett før jeg skal sove, slik at jeg får sovet så lenge som mulig i natt. Er 8+0 i morgen.
 
Det går i mye knekkebrød og frukt her også. Men går ofte rundt med den følelsen av at jeg aldri blir mett. Sånn som akkurat nå. Prøver å spise meg mett før jeg skal sove, slik at jeg får sovet så lenge som mulig i natt. Er 8+0 i morgen.
Samme her. Har varmet meg ett rundstykke nå som jeg skal spise før jeg tar kveld og noe druer og nøtter. Våknet i går natt rundt kl.4 og var kjempe sulten, ikke noe gøy :hungover:
 
Samme her. Har varmet meg ett rundstykke nå som jeg skal spise før jeg tar kveld og noe druer og nøtter. Våknet i går natt rundt kl.4 og var kjempe sulten, ikke noe gøy :hungover:
Akkurat nå er jeg ferdig med å spise 2 knekkebrød, en eple og litt rester fra middag. Fortsatt sulten.. Men er må lei av å spise, så prøver på å sove.. Var opp første gang halv 4 i natt jeg også. Man blir jo utslitt
 
Akkurat nå er jeg ferdig med å spise 2 knekkebrød, en eple og litt rester fra middag. Fortsatt sulten.. Men er må lei av å spise, så prøver på å sove.. Var opp første gang halv 4 i natt jeg også. Man blir jo utslitt
Ja, det man blir. Jeg håper jeg får en god natts søvn, håper det samme for deg :)
 
Jeg blir veldig sulten neste dag om jeg spiser sent på kvelden, så prøver å unngå det. Et lite tips bare... :)
 
Bruker til vanlig å spise frokost kl 08:45 på jobb og spiser lunsj kl 12:30. Det bruker å gå bra, men nå blir jeg ekstremt sulten allerede kl 10:30. Slitsomt [emoji30]
Samme her! Spiser frokost på jobb 8 og lunsj 11. Men nå er jeg allerede sulten halv 10 [emoji23] og sulten igjen rundt halv 13 etter lunsj.
 
Sulten hele tiden å blir kvalm om jeg ikke spiser, men ingenting frister [emoji30]
 
Godt å høre at det ikke bare er jeg som stapper i meg mat ofte [emoji4] heldigvis er det kun sunne ting som frister foreløpig, håper det fortsetter sånn visst denne sulten skal vare veldig lenge[emoji4]
 
Har vert sulten nesten konstant frem til nå. Denne uka forsvant plutselig all matlyst. Jeg er sulten, men det er ingenting som frister og er konstant uvell.

Akkurat som meg. Jeg er sulten men får liksom ikke i meg noe. Også er jeg uggen og slapp og sliten. Andpusten for ingenting. En ting jeg får i meg er appelsin. Prøv det ;)
 
Ikke så veldig sulten, men det hjelper å spise på kvalmen, så jeg spiser ganske ofte likevel. Heldigvis kan det være nok med et eple eller en appelsin mellom måltider..
 
Back
Topp