Sukk....

Grete71

Forumet er livet
Ååååååh men det er så herlig når de er såååå fornøyde! Da kom jammen tårene i mors øyne, ja! Er så rørende....

 
de er så herlige når de smiler og prater! [:)]
til å spise opp!
 
Det er jo nå det virkelig begynner å bli kjekt! [:D] det har jo alltid vært det, da [:)] men nå er det liksom litt mer enn bare spising og bæsjing og gråting... [:D] det herligste er når han er i ferd med å våkne, og jeg snakker rolig til ham. Da gløtter han littegrann på øynene, og så DÈT herlige smilet!
 
Ser ganske så fornøyd ut lille krabaten din også,ja! [:D] [:D]
 
vil au legga ut et skrøytebilde[:)] Grete71: ser du e fra rogaland..fødte du på sus?

 
et til...[:D]

 
Ja, fødte der. Gikk greitt med fødselen, men er forferdelig skuffet over selve barseltiden... At ikke ALLE de som jobber der, og som driver med dette til daglig, forsto at Vetle var sulten og ikke fikk i seg melk! Hallooo, det kunne da i hvert fall ikke JEG vite, førstegangsmor og greier! Måtte jo ha hjelp til hver amming, da burde det vel ha ringt en bjelle hos dem??? [:@]
 
lå du på 7g el 7h? Eg låg på 7h fra 19.12- 23-12. irriterande at någe sånn ska ødelegga..
Eg syns det va så irriterande at pappan fekk vær der så lite.. [:@]Neste gong ska eg vurdera flekkefjord bare for at då kan han vær der mer... men då he eg jo Nora hjemma, så då vil eg nok fort hjem aligavell..[;)]
 
Eeeehm de huske eg ikkje... Va jaffal rom 7001. Eg søve så lett, så eg burde nok jedna hatt enerom. [8D] blei vanvittigt lide søvn, så for min del jore de ikkje så møje atte faren ikkje va der så møje... Trengte litt ti for meg sjøl, liksom. Men me konne jo vær på oppholdsromme så møje me ville, då.
 
Må legge inn et smile bilde jeg også!!
 
Her er lille Timo'n min!


 
Back
Topp