Styrt syklus, progynova, voksende follikel?

Bkno9118510

Betatt av forumet
Var på UL I dag, cd 11 og de fant at slimhinnen var 5,5-6, samt en follikel på 10 mm. Skal øke dosen på Progynova, men er redd jeg har gjort noe feil. Pga. Mensen så har jeg tatt 2 på kvelden og en på morgenen. Disse 3 kommer jo veldig tett, da jeg tar før jeg legger meg og når jeg står opp. Er det noe håp?
 
Jeg tok 2+1 da jeg prøvde den dosen... du skal øke til 2+2? Det viktigste er egentlig bare at du tar dem :Heartred
 
Da jeg tok Progynova 1+1 hadde jeg en follikel på 19 mm (på SD 10...), slimhinne på 5,5 mm (som var altfor lite), så fryseforsøket ble avbrutt. Fikk beskjed om å ta 2+2 ved neste syklus (og jeg venter i spenning på når den kommer enda...). Kroppen blir litt tullerusk av alle disse ekstra hormonene. o_O
 
Da jeg tok Progynova 1+1 hadde jeg en follikel på 19 mm (på SD 10...), slimhinne på 5,5 mm (som var altfor lite), så fryseforsøket ble avbrutt. Fikk beskjed om å ta 2+2 ved neste syklus (og jeg venter i spenning på når den kommer enda...). Kroppen blir litt tullerusk av alle disse ekstra hormonene. o_O
Å kjedlig:Heartbigred Virker ikke som de har gitt opp håpet helt enda her da, skal fortsettemed økt dose fram til tirsdag, da ser de på follikel og slimhinne igjen!
 
Back
Topp