Studere

Villa90

Betatt av forumet
Julibarna2014
Hei :) noen som studerer her? Enten fulltid eller ved siden av jobb. Og eier dere leilighet/hus? Hvordan gjør dere det da økonomisk?

Kan hende det blir litt endringer her i hus da faren kanskje skal tilbake på skole.
 
Jeg skal muligens studere fra høsten eller fra januar a. Jeg leier leilighet til 9000 kroner i mnd. Men jeg er alene. Så jeg kommer til å søke overgangsstønad (full) og utdanningsstipend. Økonomisk blir det jo trangere enn det har vært nå. Men av erfaring vet jeg at man fint kan leve bra på veldig lite!
 
Kine: du er god som får til det! Men du burde vel eid? Vi leier en enebolig til 3000kr i mnd, men er på jakt etter hus nå.

Jeg vet en kollega av meg tar noe fag nå og får foreldrestipend, vet ikke om menn får noe sånn?
 
Kine: du er god som får til det! Men du burde vel eid? Vi leier en enebolig til 3000kr i mnd, men er på jakt etter hus nå.

Jeg vet en kollega av meg tar noe fag nå og får foreldrestipend, vet ikke om menn får noe sånn?
Oi. Det var billig
Ja. Jeg burde eid :. Men ikke lett å få lån alene :eek:
 
Kine: du er god som får til det! Men du burde vel eid? Vi leier en enebolig til 3000kr i mnd, men er på jakt etter hus nå.

Jeg vet en kollega av meg tar noe fag nå og får foreldrestipend, vet ikke om menn får noe sånn?

Oi da bor du iallefal ikke i en by, eller er griseheldig :p Ingen som får leid normalt sett til så lav pris da husleie prisene er nermest lik kjøpspriser til normalt :)
7500 betaler vi for 120 kvm og det er skambillig :p
 
Oi da bor du iallefal ikke i en by, eller er griseheldig :p Ingen som får leid normalt sett til så lav pris da husleie prisene er nermest lik kjøpspriser til normalt :)
7500 betaler vi for 120 kvm og det er skambillig :p

Vi bor 10min fra en liiiten by på Sørlandet. Det er billig å leie her i utgangspunktet, men vi er ekstra heldige.
 
Back
Topp