Strippet på kveldingen

Er det vondt å bli strippet? Blir man det hvis man er på overtid bare? Eller blir man strippet hvis man skal bli satt i gang også?
 
Er det vondt å bli strippet? Blir man det hvis man er på overtid bare? Eller blir man strippet hvis man skal bli satt i gang også?

Forrige gang ble jeg bare strippet på overtidskontroll på sykehuset. Verken lege eller jordmor hadde nevnt noe om det. Jeg syns det var forferdelig vondt, men det er jo fort gjort. [emoji4] Denne gangen har jeg ny jordmor og hun tok det opp selv, at vi kunne prøve rundt termin da jeg gikk over sist og fikk et litt stort barn. Vil helst unngå å gå lenge over. [emoji57]
 
Forrige gang ble jeg bare strippet på overtidskontroll på sykehuset. Verken lege eller jordmor hadde nevnt noe om det. Jeg syns det var forferdelig vondt, men det er jo fort gjort. [emoji4] Denne gangen har jeg ny jordmor og hun tok det opp selv, at vi kunne prøve rundt termin da jeg gikk over sist og fikk et litt stort barn. Vil helst unngå å gå lenge over. [emoji57]

[emoji30][emoji30]
Skjønner at du ikke vil gå over termin! Jeg skal bli satt i gang[emoji4]
 
Nå spør jeg sikkert dumt. Men du skriver du er 3 cm åpen og mormunn er 1 cm? Det er vell
Mormunn som skal åpne seg til 10 cm. Hva er det som er 3 cm åpent ?[emoji85]
 
Nå spør jeg sikkert dumt. Men du skriver du er 3 cm åpen og mormunn er 1 cm? Det er vell
Mormunn som skal åpne seg til 10 cm. Hva er det som er 3 cm åpent ?[emoji85]
Mormunnen må åpnes (avflates) både i lengde og i bredderetning. Man kan ha åpning i bredden, uten at det er særlig åpent innover mot livmor.
 
Elsker denne overskriften. :laughing002

Tipper alle som ikke befinner seg godt inni babybobla får helt andre assosiasjoner. Jeg sendte feks en tekstmelding til venninna som lurte på om det ble bebis snart, hvor det sto: «det ble stripping på sykehuset, så da kommer nok babyen ganske snart håper jeg»
Hun bare: hæææ?? :knegg:
 
Elsker denne overskriften. :laughing002

Tipper alle som ikke befinner seg godt inni babybobla får helt andre assosiasjoner. Jeg sendte feks en tekstmelding til venninna som lurte på om det ble bebis snart, hvor det sto: «det ble stripping på sykehuset, så da kommer nok babyen ganske snart håper jeg»
Hun bare: hæææ?? :knegg:

Haha, ja! Jeg sa til mannen at jeg håpet jordmoren kunne strippe litt - han ble så satt ut at han ikke visste hva han skulle si først da tenkte jeg over at normale folk har andre assosiasjoner til det ordet [emoji23]
 
Elsker denne overskriften. :laughing002

Tipper alle som ikke befinner seg godt inni babybobla får helt andre assosiasjoner. Jeg sendte feks en tekstmelding til venninna som lurte på om det ble bebis snart, hvor det sto: «det ble stripping på sykehuset, så da kommer nok babyen ganske snart håper jeg»
Hun bare: hæææ?? :knegg:

Haha, jeg måtte virkelig tenke meg om før jeg skjønte hva som kunne misforstås med den meldingen :laughing002 litt i babyboble her :love017

Jeg ble strippa i uke 39 med mellomste, da hadde jeg 4 cm åpning som kunne tøyes til 5 cm. Hun kom noen timer etterpå :) jordmor selv som foreslo det :)
 
Har bare prøvd å bli strippa en gang, det hadde ingen effekt, men et par dager etter hadde sex effekt da...
 
Back
Topp