Strikkeoppskrifter

Hva slags garn pleier du å bruke? Tenkte kanskje jeg skulle prøve meg på teppe, men må en tur innom en garnbutikk å kjøpe store nok pinner og riktig garn :) Må prøve å finne litt kjønnsnøytrale farger siden jeg ikke vet kjønn enda, er veldig glad i naturtoner og det passer jo alle :)

Jeg bruker ikke pickles sitt garn, fordi det ofte ikke kan vaskes i maskin.
Babytepper strikker jeg helst i karisma fra drops ;)
Husker ikke hvor mange nøster det går med, men folk som jobber i garnbutikker er flinke, så skriv opp dette og ta med i butikk;
Navn på originalgarnet
Strikkefasthet
Pinnestr
Antall meter og gram pr. nøste.

Tror, uten å være skråsikker at jeg har brukt enten to eller tre nøster av hver farge i karisma på de teppene, men jeg husker ikke helt.
 
Jeg bruker ikke pickles sitt garn, fordi det ofte ikke kan vaskes i maskin.
Babytepper strikker jeg helst i karisma fra drops ;)
Husker ikke hvor mange nøster det går med, men folk som jobber i garnbutikker er flinke, så skriv opp dette og ta med i butikk;
Navn på originalgarnet
Strikkefasthet
Pinnestr
Antall meter og gram pr. nøste.

Tror, uten å være skråsikker at jeg har brukt enten to eller tre nøster av hver farge i karisma på de teppene, men jeg husker ikke helt.
Takk for tips! :) Da skal jeg ta meg en tur på garnbutikk til uka :D
 
Å kjære vene tenk å klare å lage noe så fint! Herlig alså!

Ja, den er så skjønn den der! :D Svigermor lærte meg rett og vrang, og med en god dose tålmodighet + daglig besøk innom garnstudio-videoene, lærte jeg meg å strikke! Kan jeg, så kan jammen du med ;) Kjør på!
 
Det er fra et Sandnes Garn hefte, kan sjekke i morgen hvis du vil? :) Nydelige oppskrifter i det, kommer nok til å strikke alt inni der :p
Ja takk :) Er virkelig på leting etter masse strikkeinspirasjon for tiden! Har planer om å bli litt flink etterhvert ;)
 
Ja takk :) Er virkelig på leting etter masse strikkeinspirasjon for tiden! Har planer om å bli litt flink etterhvert ;)

Bra plan! Det var jeg også fast bestemt på når jeg ble gravid med førstemann, og det er ingenting som er gøyere enn å se egne og andres barn i din kreasjon :) Skal finne navn på heftet i morgen! Ville også besøkt:

www.ministrikk.no
www.paelas.com

Masse fine kjøpeoppskrifter :)
 
Jeg strikker på denne i kveld :) Nydelig sett til mini i magen <3

Vis vedlegget 127873
Den der skal jeg også striķke. Nydelig er den. Og ja, i det heftet er det såå mye fint.

Må bare bli ferdig med alt annet jeg driver å strikker.
Fant forresten masse fint i et design som heter klompelompe. Kjøpte oppskrift i strikkebutikk.
 
Den der skal jeg også striķke. Nydelig er den. Og ja, i det heftet er det såå mye fint.

Må bare bli ferdig med alt annet jeg driver å strikker.
Fant forresten masse fint i et design som heter klompelompe. Kjøpte oppskrift i strikkebutikk.

Sukk! Fant klompelompe på nettet, det var utrolig fine oppskrifter i det :) Skjønner ikke hvordan jeg skal rekke alt på 6,5 mnd :p
 
Sukk! Fant klompelompe på nettet, det var utrolig fine oppskrifter i det :) Skjønner ikke hvordan jeg skal rekke alt på 6,5 mnd :p
Hehe,nei ikke jeg heller. Dette vlir hardt. Skal legge ut det jeg velger å strikke underveis tenker je.
 
Back
Topp