Strikkebøker

Millyn

Betatt av forumet
Maiblomstene 2017
Hei
Er det noen som har tips til gode strikkebøker til baby?

Har i alle år sagt at jeg skal lære meg å strikke når jeg får barn - nå er vel tiden inne for å lære seg det :)
 
Ikke bok, men kan anbefale garnstudio.com, gratis oppskrifter og kjempefine instruksjonsvideoer!
 
Klompelumpe!! :D
 
Syns begge klompelompe bøkene er veldig fine :)
 
Eg hadde en supert strikkebok, men husker verken om det var før eller etter brannen (finner den ikkje etter flytting men kan hende eg har lånt den vekk) eller om hva det heter!
 
Klompelompe har 2 bøker og flere hefter. Utrolig mange nydelige oppskrifter. Ellers finner man mange flinke strikkere på instagram som lager egne oppskrifter.
 
Retrobaby :)
 
Klompelompe har mye fint, dinnes mange hefter fra sandnesgarn, guttestrikkeboka, barnestrikl fra paelas, gustav og berta har 2 ganske fine bøker :)
 
"Strikk til mamma og mini", "Børnestrik på pinde 3", "Børnestrik på pinde 3,5-4". Paelas som blir foreslått over her liker jeg også godt. Jeg har ikke boken, men har kjøpt enkeltoppskrifter av de på nettet. Ellers finnes det utrolig mange strikkedamer (og noen menn) på Instagram som kan brukes til inspirasjon :)
 
Hei
Er det noen som har tips til gode strikkebøker til baby?

Har i alle år sagt at jeg skal lære meg å strikke når jeg får barn - nå er vel tiden inne for å lære seg det :)
Glemte å quote deg..
 
Kjøpte nettopp klompelompeboka (den nye: strikk til hele familien, eller noe sånt). Min mor skal få den når vi forteller om graviditeten i uke 14 :). Tenkte å skrive noe som "Hei bestemor! Mamma har satt kryss på noe av det hun ønsker seg til meg <3 Sees våren 2017!" Gir henne strikkebøker av og til, for hun elsker å strikke, og spesielt nye oppskrifter :) Hun kommer ikke til å skjønne det før hun åpner boka og leser :)
Ååå, så søtt! Fikk tårer i øynene ;)
 
Kjøpte nettopp klompelompeboka (den nye: strikk til hele familien, eller noe sånt). Min mor skal få den når vi forteller om graviditeten i uke 14 :). Tenkte å skrive noe som "Hei bestemor! Mamma har satt kryss på noe av det hun ønsker seg til meg <3 Sees våren 2017!" Gir henne strikkebøker av og til, for hun elsker å strikke, og spesielt nye oppskrifter :) Hun kommer ikke til å skjønne det før hun åpner boka og leser :)

For en utrolig fin idé! Håper det ikke gjør noe om jeg stjeler den?
 
Back
Topp