Strikke tråden

Mine3+2

Forumet er livet
jentene i juni13
It's gonna be May 2019
Snøkrystallene2021❄️
Har dere noen prosjekt på gang?
Noe dere skal strikke til lille spire?

Jeg vurdere enda om jeg gidder å strikke noe, men blir sikkert et eller annet i løpet av vinteren [emoji4]
 
Har mye på strikkelista! Blir nok noen strømpebukser med hel fot(knitting for olive), Margotbuksa, knapperbak genseren, Ellinors bleiebukser, noen luer i prematur str(0-3 passer jo ikke før 2 mnd...), sokker, votter, og sikkert noen rumpere. Og tipper blåklokkejakke(sandnesgarn) til hentesett. Orka ikke så mye strikk forrige gang, men denne gangen strikker jeg nok mer da jeg vet hva som blir brukt! Også litt arvestrikk da[emoji6]
 
Jeg skal strikke, har ei mor som er en reser på å strikke så hun skal lære meg noen nye kunster , er ikke så god på mønster srikk så med litt hjelp av mamma så skal jeg prøve meg på en marius bilpose
 
Blir nok endel rompere for det er så enkelt å strikke. Også kommer jeg til å strikke et hentesett tilsvarende det kommende storebror hadde. Trodde besteforeldre skulle strikke mer enn de har gjort, så kommer nok til å strikke mer selv denne runden. Venter fremdeles på sparkebukse fra mormor (som skulle være ferdig før han kom til verden) :p
 
Jeg har allerede strikket noen ting som et par bukser, en selebukse, jakke og lue [emoji4] Blir nok noe mer også, men jeg må vente til formen er på min side. Blir jo så kvalm når jeg har strikket knappe to runder [emoji85]
 
Jeg skal vært fall sy babynest, den var genial til lillemann! Men trodde jeg var ferdig med små barn, så solgte unna det meste.
 
Har siste årene strikket på et teppe til baby. 100cm x 100 cm xD
Så skal prøve å få strikket det ferdig nå da :)
 
Jeg vil lære meg og strikke.. Men har ingen i familien som strikker. Prøvd meg på noen YouTube filmer, men får det liksom ikke helt til.
 
Jeg skal strikke noen varianter av go’klompen bukse + prøve meg på tilhørende jakke. Kjøpt garn på salg i deilig unisex pastellfarger!:)
 
Jeg tenkte å prøve en meg på en vognpose ala risarosa sine :-/ strikkinga går nok bra, blir verre når jeg kommer til sy delen [emoji23] ellers blir det mange rompere og et hentesett. Men hentesettet prøver jeg å vente med til jeg vet kjønnet, er jo så mange å velge i!
 
Skulle virkelig ønske jeg kunne strikke, har så lyst å strikke noe selv [emoji7]
 
Strikke har jeg ikke tålmodighet til...
Men vurderer å ønske meg symaskin. Hadde vært kjekt å enklere reparert ting, sydd enkle plagg og andre kjekke ting som oppbevaringsposer mm.
Burde gå å lære seg det!
 
Her er det mormor som strikker, ettåringen har ikke fått mindre en fire sett med overdel/underdel + utallige luer. Nå holder hun på med 17. mai-antrekket. Hadde vært hyggelig å strikke litt selv også, men må bli enkle prosjekter for min del. Noen som har tips kanskje?[emoji4]
 
Strikket dette teppet i dåpsgave til guddattera mi. Synes det er så fint [emoji7] Har lyst til å strikke likt til spira. Men vil vente å se om det er gutt eller jente først [emoji5]
e5d36ec975569a7fa9b1484872383f14.jpg
 
Jeg har lært gjennom YouTube å Google, så fult mulig å lære seg det [emoji4]

Har du noen tips til YouTubere man kan følge for å lære? Hadde jo vært så kjekt å kunne strikke noe til den lille selv [emoji7]
 
Strikket dette teppet i dåpsgave til guddattera mi. Synes det er så fint [emoji7] Har lyst til å strikke likt til spira. Men vil vente å se om det er gutt eller jente først [emoji5]
e5d36ec975569a7fa9b1484872383f14.jpg

Wow! Det var nydelig! [emoji7][emoji7]
 
Back
Topp