Stram mage

Guttemamma

Flørter med forumet
Septembermødre <3
Flere ganger den siste uka har jeg fått så utrolig stram mage, akkurat som når jeg har kynnere. Problemet er at det begynner utpå dagen, og holder seg stramt i mange mange timer. Kjennes ut som når man har kraftig hold i siden. Har ofte kynnere også, men dette er mer langvarig og ganske vondt :/
 
Hei på deg!

Beklager sent svar - vet ikke om du fremdeles har stram mage slik du beskriver ovenfor.....?
Jeg skulle også gjerne vist hvor langt du er i svangerskapet og om du er gravid for første gang?

Men uansett skal man som gravid ikke ha vondt i magen i flere timer i strekk! Jeg tenker at du kan ta dette opp med jordmor eller fastlege innen kort tid få hjelp til å finne ut hva det er. Noen ganger kan man bli ganske stram i magen hvis urinblæren er full eller hvis tarmene jobber ekstra. Vet ikke hvordan fordøyelsen din fungerer....?

Men sjekk med med jordmor eller fastlege!

Lykke til videre :)
Jordmor Ragna.
 
Har det likedan enda dessverre. Dette er mitt andre svangerskap, kan ikke huske at det var slik med første. Er 25+5 i dag.

Har tenkt at det kan være luftsmerter kanskje, merker ikke noe spesielle endringer i fordøyelsen ellers. Skal på kontroll om to uker, så får ta det opp da. Har daglig vondt i hodet også, blir jo bekymret for hver minste ting for tiden.. :)
 
Back
Topp