Storebror

Ikke meningen å kuppe tråden!! Når har du termin? :) skal du ha storebror hjemme sammen med deg og babyen ? Det blir jo kjempe gøy for dem å være så tette. Nå er det 20måneder mellom de to minste mine og allerede har de det gøy sammen. Lillebror ler seg halvt i hjel når storebror tuller :)

Går helt fint at du kupper tråden :) Menstermin er 19 februar. Blir nok å ha begge hjemme og muligens søskenbarnet deres som er født januar 2015
 
Går helt fint at du kupper tråden :) Menstermin er 19 februar. Blir nok å ha begge hjemme og muligens søskenbarnet deres som er født januar 2015
Såpass ja, du er sporty :) det blir nok kjempe gøy for ungene det da! Lykke til med den spennende tiden du har foran deg :)
 
Så spennende !
Fikk sånn strek selv her om dagen. Jeg er 8 dager for sen på mensen.
Tror jeg..

For jeg hadde en liten blødning på 2 dager, 14 dager etter første mensdag.
Tror neppe at det var mens.

Men har testet og testet meg ihjel, alle var neg utenom den siste jeg tok.
For den siste var svak slik som din..
Vet ikke om jeg gidder å ta fler ?
Burde ikke hcg (eller hva det nå er) slå ut på testen hvis jeg var gravid ?
Forrige test tok jeg 5 (?) dager etter forventet mens.
Si ifra om du får mer utslag på ny test a ! :)
Fått mensen?
Kan være som de andre sier sen eggløsning. Men jeg har i hvertfall veldig uregelmessig men nå etter fødsel. Går gjerne 40 dager mellom hver gang..
 
Fått mensen?
Kan være som de andre sier sen eggløsning. Men jeg har i hvertfall veldig uregelmessig men nå etter fødsel. Går gjerne 40 dager mellom hver gang..
Ikke fått det enda :-0

Har hatt mens 2-3 ganger etter fødsel i desember. Og syklistene har vært så og si normale.
*sensitivt* og jeg har vanvittig mye utflod fått..
Må vel nesten teste igjen vel.
 
Synes det høres kjempe koselig ut å ha begge to hjemme. Skal dere vite kjønn?

Vil gjerne vite hva det blir. Men hun som tar ultralyd her, er ikke så glad i å si hva det er. Med minstemann så jeg det selv
 
Så spennende, men hvorfor liker hun ikke å si kjønnet?

Det vet jeg ikke. Spurte med di 2 andre, men fikk bare til svar at hun ikke brukte tid på å finne det ut
 
Back
Topp