Stokke trailz vs Britax go next?

Emiliemor

Gift med forumet
Noen her som kan komme med litt tilbakemeldinger? :)

I utgangspunktet syntes jeg Stokke ser så liten og tynn ut.

Jeg kommer til å bruke vogna mye da jeg ikke har lappen.
 
Jeg har Brio go, og er veldig fornøyd med min. Jeg har ikke bil selv, og vognen har vært med meg på maaaaange trilleturer. Den har god demping så baby sover godt i vogna på tur. Vet ikke hvor mange mil jeg har gått med den vogna, men jeg er veldig fornøyd hvertfall :)
 
jeg hdde tatt britax go next, men er jo smak og behag ;) nå har jeg brio smile da, kjempe fornøyd da jeg ikke har lappen er lett og trille og plass til MASSE varer under :p
 
Stokke trailz er i allefall ikke liten og tynn :p Var veldig glad i vogna. Super god på alle typer terreng. Store gode lufthjul. Ungen satt perfekt i den ( kjempe høyt). Negative med den synes jeg var at kallesjen var litt i korteste laget, men vet man feks kan kjøpe solskjerm fra tinkafu og den blir ganske stor sammenlagt.
 
Har hatt Brio go før og var i utgangspunktet Britax go next jeg ville ha :) men så syntes jeg liksom Stokke er pen også da :) men syntes at den sportsdelen ser så liten ut ?

Nei, får vel holde meg til britaxen som jeg opprinnelig ville ha :)
 
Vi gikk for britax go next. Stokke sin virket skikkelig plastikk, ikke noe demping. Gleder meg til å ta vogna i bruk. :)
 
Har hatt Brio go før og var i utgangspunktet Britax go next jeg ville ha :) men så syntes jeg liksom Stokke er pen også da :) men syntes at den sportsdelen ser så liten ut ?

Nei, får vel holde meg til britaxen som jeg opprinnelig ville ha :)
Skal du ha sportsdel eller bag? Du kan jo kjøpe bare understell og bag i tilfelle ;) Så selge om du ikke blir fornøyd. Hilsen miss vogndilla :p
 
Veldig fornøyd med stokke trailz. Bagdelen var stor, lun og god, og sportsdelen kan man ha begge veier. Har heller ikke bil, så at den er høy og har god plass til mye varer er et kjempepluss. Minuset er at regntrekket er håpløst, men Har kjøpt tinkafu sitt. :)
 
Veldig fornøyd med stokke trailz. Bagdelen var stor, lun og god, og sportsdelen kan man ha begge veier. Har heller ikke bil, så at den er høy og har god plass til mye varer er et kjempepluss. Minuset er at regntrekket er håpløst, men Har kjøpt tinkafu sitt. :)
Uendelig med plass er digg! Hadde glemt regntrekket. Er vel så og so ingen som er fornøyd med det, merkelig at de ikke gjør noe forbedringer.
 
Vi har Stokke Trailz og er kjempefornøyd!!! Den er solid, veldig god å trille, lett å slå sammen, baby ligger godt! Anbefales
 
Vi stod mellom Stokke Trailz og Bugaboo Buffalo. Jeg synes egentlig at Stokke sin var penere enn Bugaboo, spesielt bagen virker mer lun (vi kjøpte da han skulle ha sportsdel, satt ikke godt i TFK og ville ikke sitte slik at han ikke kunne se meg, så måtte ha ny vogn). Men synse ikke Stokke vognen var like god å trille, synes den virket tyngre (var jo vant til TFK som var veldig fin å trille). Så vi valgte Bugaboo fremfor Stokke Trailz. Vet at det ikke var det to vognene du sammenligner, men det var det jeg hadde å bidra med i denne diskusjonen :p
 
Vi stod mellom Stokke Trailz og Bugaboo Buffalo. Jeg synes egentlig at Stokke sin var penere enn Bugaboo, spesielt bagen virker mer lun (vi kjøpte da han skulle ha sportsdel, satt ikke godt i TFK og ville ikke sitte slik at han ikke kunne se meg, så måtte ha ny vogn). Men synse ikke Stokke vognen var like god å trille, synes den virket tyngre (var jo vant til TFK som var veldig fin å trille). Så vi valgte Bugaboo fremfor Stokke Trailz. Vet at det ikke var det to vognene du sammenligner, men det var det jeg hadde å bidra med i denne diskusjonen :p

Hihi :) takk for bidraget :) det hjalp meg slik at jeg ble enda sikrere på valget mitt :)
 
Jeg har Britax Go Next og har brukt den i 3 måneder. Er superfornøyd! Funker supert på kjøpesenter, ute i snøen (er nok enda bedre om man kjøper off road hjula - ekstrautstyr), tar liten plass i bilen, demper godt og ser fin ut! Eneste vi har å utsette er at håndtaket ikke kan forlenges langt nok for mannen min på 1,93, så han sparker borti understellet når han går. Jeg på 1,72 har ikke noe problemer med det!
 
Back
Topp