Stingene revnet etter fødsel

Frøkna

Flørter med forumet
noen som har erfaring med hva som kan bli gjort når sting revner/løsner dag 3 etter fødsel? Må de bare gro selv?

Har «bare» grad 1 rifter men au au au!
Var egen feil at de revnet og kan se tråden henge og slenge fra ene leppa
 
noen som har erfaring med hva som kan bli gjort når sting revner/løsner dag 3 etter fødsel? Må de bare gro selv?

Har «bare» grad 1 rifter men au au au!
Var egen feil at de revnet og kan se tråden henge og slenge fra ene leppa
Jeg hadde kontaktet sykehuset for en vurdering om du evt må sy på nytt.
 
Ville kontaktet barsel, slik at de får sett på det. Jeg hadde også sting som gikk opp (jm hadde sydd klippen særs dårlig), og det gjorde noe så hinsides vondt! De kunne ikke sy meg på nytt pga fare for infeksjon, men jeg fikk resept på noe bedøvelsesgel som jeg smurte på ifbm hvert toalettbesøk i en ukes tid etterpå, som gjorde at det ikke svidde så innmari i det åpne såret når jeg tisset [emoji85]
 
Takk :)

Ringte dem og de re-syr ikke grad 1 med mindre det er helvetes vondt. Så blir å smøre med Xylocain og ligge/hvile mest mulig :)
 
Dessuten min egen feil at de gikk opp.. «skulle bare» flytte barnesengen.. ikke lurt 2 døgn etter fødsel..
 
Takk :)

Ringte dem og de re-syr ikke grad 1 med mindre det er helvetes vondt. Så blir å smøre med Xylocain og ligge/hvile mest mulig :)

Hvis det gjør vondt når du tisser kan det hjelpe å helle over lunkent vann mens du tisser. God bedring!
 
Kan ringe sykehuset og høre med de :) Mine falt av seg selv 2 dager etter fødsel, men hadde ikke gjort noe utenom å amme :D
 
Kan ringe sykehuset og høre med de :) Mine falt av seg selv 2 dager etter fødsel, men hadde ikke gjort noe utenom å amme :D
Uff skal ikke være enkelt!

Først gikk stingene, så ble det melkespreng, tette melkekanaler i det ene bryster, sår på brystvortene oooooog 4åringen slo seg vrang. Jaja.. hurra for MME, håndmelking og en ordentlig god mann som slenger hormonbomba (meg) til sengs med baby og varmeflaske.

Og dette er dag 4 etter fødsel lizzom :bored:

(Går bedre nå forresten)
 
Uff skal ikke være enkelt!

Først gikk stingene, så ble det melkespreng, tette melkekanaler i det ene bryster, sår på brystvortene oooooog 4åringen slo seg vrang. Jaja.. hurra for MME, håndmelking og en ordentlig god mann som slenger hormonbomba (meg) til sengs med baby og varmeflaske.

Og dette er dag 4 etter fødsel lizzom :bored:

(Går bedre nå forresten)
The joys of motherhood:D
 
Uff skal ikke være enkelt!

Først gikk stingene, så ble det melkespreng, tette melkekanaler i det ene bryster, sår på brystvortene oooooog 4åringen slo seg vrang. Jaja.. hurra for MME, håndmelking og en ordentlig god mann som slenger hormonbomba (meg) til sengs med baby og varmeflaske.

Og dette er dag 4 etter fødsel lizzom :bored:

(Går bedre nå forresten)
Hyggelig.... hormonella trenger en husmorferie :hilarious::hungover:
 
Back
Topp