Stikking og rygg smerte....

Bompi

Betatt av forumet
Eg har til tider en kraftig "stikking" helt nederst med underlivet/bekkenet. Jordmor mente det var fordi ungen sikkert låg og trykket. Hodet til babyen er festet, så eg vet at det er hodet som ligger ned mot bekkenet.
Lurer på om det er noen som har det på samme måte, om hva dere tror det er?
Ellers så ofte på kveldene så får eg så vondt i ryggen, akkurat som når eg ventet mensen tidligere.....
Eg har hatt et helt problem fritt svangerskap så nå ligger eg merke til den minste lille ting, er på vakt hele tiden, vil jo ikke at det skal skje noe galt nå.......

Hilsen bekymret[&:]
 
Vet ikke om jeg har noen forklaring, men hvis jordmor sier at alt er greit så er det sikkert det, så fremt du ikke er sikker på at du "kjenner" på deg selv at det er noe gale.
Jeg kan bare snakke for meg selv...Når jeg går litt store avstander føler jeg at det er noe som "detter ned" og presser på urinblære og ett eller annet som gjør at jeg føler jeg må på do "nr 2"! [:'(]
Ikke akkurat kjekt å føle at det "presser" noe vanvittig både med det og det andre. Setter jeg meg ned, stopper det helt opp og jeg føler ingenting press...
Men skal fint holde ut de siste månedene ja [:D]
ps...sliter også med bekkenløsning....
 
Back
Topp