Sterke smerter ved EL?

Endelig_babylykke

Elsker forumet
Oktoberbarna 2021♡
Oktoberfest 2024 ❤️
Tidligere i uken skrev jeg en post om lh-verdier og slikt… nå har det blitt en voldsom økning i dag, tipper jeg får topp i dag og dermed el i morgen. Så da kan smertene mine forklares med at det var el.-relatert.
Nå lurer jeg på om det er normalt å ha så store smerter som dette, for det har jeg aldri hatt før! Jeg har alltid kjent det, men mer sånn ømt eller prikkende liksom, ikke direkte vondt.
Men på fredag var det altså så vondt at jeg slet med å stå oppreist eller bevege meg og jeg måtte dra hjem tidlig fra jobb (i barnehage).
Flere som har det sånn??

Kan nevnes igjen at jeg hadde sa i oktober, dette er tredje (??) tydelige eggløsningen etter det. Men.. i desember fant de en ørliten rest på 4 mm, som jeg tror kom ut ved sist mens nå i januar… Er dette da første ordentlige eggløsning uten noe i livmora? Er det derfor jeg fikk så mye mer vondt?

Ser jo at tankene mine flyr av gårde med meg, sorry hvis jeg virker helt gal, men jeg føler også at jeg blir det snart :hilarious:
 
Jeg har opplevd at etter mist så har jeg mer tydelige el smerter. Kan jo være det hos deg også? At du rett og slett kjenner det bedre enn noen gang
 
Jeg har opplevd at etter mist så har jeg mer tydelige el smerter. Kan jo være det hos deg også? At du rett og slett kjenner det bedre enn noen gang
Kanskje det, håper det er ende et tegn på at det kan nærme seg ny sjanse til graviditet. Er så lei av å gå og vente og lure på om alt er som det skal være :arghh:
 
Hadde ma i april og oktober i fjor og etter det kjent el så til de grader , aldri kjent det før og heller ikke tenkt noe på at det er noe som heter det . Smerten varer i tre dager og slipper så fort egget triller løs . Jeg temper og tar LH tester .

Samboern er litt frustrert , forsinket har menssmerter noen dager før mens , litt kramper når mens har kommet , så er det el smerter også kommer dpo symptomene som også er alt mulig . :laughing025
 
Jeg hadde en spontanabort tidligere i januar. Og denne eggløsningen var meget vond. Har alltid vondt, men denne var ut av en annen verden. Vurderte jo ambulanse en stund :smiley-ashamed004 googlet masse, og virker til å være vanlig å kjenne det mer etter å ha mistet.
 
Jeg hadde en spontanabort tidligere i januar. Og denne eggløsningen var meget vond. Har alltid vondt, men denne var ut av en annen verden. Vurderte jo ambulanse en stund :smiley-ashamed004 googlet masse, og virker til å være vanlig å kjenne det mer etter å ha mistet.
Det høres veldig likt ut som denne for meg! Trodde jeg kom til å besvime av smerter, men klarte heldigvis akkurat å komme meg hjem, og fikk litt pauser innimellom akkurat som at det kom i kramper eller bølger :arghh:
 
Det høres veldig likt ut som denne for meg! Trodde jeg kom til å besvime av smerter, men klarte heldigvis akkurat å komme meg hjem, og fikk litt pauser innimellom akkurat som at det kom i kramper eller bølger :arghh:
Ja, var sånne intense tak. Og i 3-4 timer lå jeg bare i fosterstilling. Hver minste bevegelse gjorde det værre. Hadde aldri klart jobb om det hadde vært arbeidsdag. Håper ikke det blir slik hver eggløsning fremover. Det orker jeg seriøst ikke.

Alt vi damer må hanskes med. Vi får håpe det er siste på en stund for oss begge.
 
Ja, var sånne intense tak. Og i 3-4 timer lå jeg bare i fosterstilling. Hver minste bevegelse gjorde det værre. Hadde aldri klart jobb om det hadde vært arbeidsdag. Håper ikke det blir slik hver eggløsning fremover. Det orker jeg seriøst ikke.

Alt vi damer må hanskes med. Vi får håpe det er siste på en stund for oss begge.
Enig! Håper vi slipper å ha det sånn hver el, og håper det klaffer snart :Heartred
 
Back
Topp