Stelleveske

Ella30

Forumet er livet
Septemberhjertene 2018
Noen som har bestemt seg for stelleveske enda? Trenger anbefalinger [emoji1]
 
Vi har kjøpt nesten alt annet utstyr brukt, så da skal jeg unne meg en helt ny stellesekk fra kaos (veldig få som selger disse brukt). Jeg er svak for sekker og skandinavisk design :joyful:
 
Vi har så mye bagger, sekker og vesker som slenger rundt at det blir vel det som passer best. Foreløpig tror jeg det blir ei Michael Kors Selma veske som er litt romslig.
 
Jeg kjøpte Michael Kors på finn til 800,- :) Helt som ny og jeg liker at den er litt stiv og holder seg opp av seg selv. Også er det ikke stelleveske så jeg kan bruke den til alt :D
 
Eg var heldig og fekk ein veldig lite brukt kaos stellesekk til 1000 kr.(brukt ca 2 ganger). Hadde emmaljunga fra før, veldig fornøyd nå! Liker at den er grei p bære på rygg på farten men ellers som ei vanlig stelleveske[emoji6] god og romslig også.
 
Syns egentlig ikke at stellevesken er så utrolig viktig, og orker ihvertfall ikke å bruke flere 100 eller 1000 kroner på ei stelleveske [emoji28]
Har masse store vesker liggende som kan brukes som stelleveske!
 
Screenshot_20180603-214328_Chrome.jpg
Har hørt så mye bra om denne, og ikke er den dyr så tenkte å prøve den. Tror og det blir bedre for mannen med noe som ikke er så feminint:)Tenkte mørkeblå for å matche vognen.
 
Nei, men vet jeg vil ha veske og ikke sekk.
Så noen på Babyshop tidligere som jeg likte utformingen og utseendet på. Tror det var to Skip Hop og en Easygrow, men skal sjekke det ut nærmere
 
Vis vedlegget 260995
Har hørt så mye bra om denne, og ikke er den dyr så tenkte å prøve den. Tror og det blir bedre for mannen med noe som ikke er så feminint:)Tenkte mørkeblå for å matche vognen.
Har brukt stellevesken som fulgte med emmaljunga vogna vår så langt. Men tror jeg kommer til å bestille meg en slik en fra ebay! [emoji6]
 
Jeg hadde ikke lyst på Emmaljunga stelleveska denne gangen, var ikke noe glad i den sist. Skal sjekke ut de dem har på Babyshop idag tenker jeg [emoji5]
 
Da endte jeg til slutt opp med denne! Fant ut at jeg måtte ha litt farger ettersom vogna er grå og Voksiposen er grå [emoji23] Tror den er best i test også!

Tittet på Skip Hop Dash også, men den er visst mindre så da ble det denne selv om jeg kanskje likte utseendet på Dash hakket bedre [emoji5]
1fdcdf357718f8d2aea0578509d72e96.jpg
 
Back
Topp